Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Viessmann, Kibri & Vollmer

Gestart door Hans Biere donderdag 26 januari 2017, 16:37:09

Carpe diem

De nieuwtjes van Viessmann, Kibri en Vollmer vindt men hier.
Re: Viessmann, Kibri & Vollmer
Nieuwe versie van de armseinen zonder grote ondervloeraandrijving en al digitaal zien er goed uit.
Evenals de nieuwe spoorwegovergangslichten.

Groeten,
Ton.

RMW - Sinds 1963

Citaat van: Yeoman op donderdag 26 januari 2017, 20:11:46
Nieuwe versie van de armseinen zonder grote ondervloeraandrijving en al digitaal zien er goed uit.
Evenals de nieuwe spoorwegovergangslichten.

Die items vielen mij ook al op. De nieuwe aandrijving bij de armseinen is slechts 4,5 mm hoog en ondersteunt de digitale formaten MM en DCC. De EBÜT 80-overweg stond al jaren op mijn wensenlijst. Ook leuk zijn de nieuwe bewegende figuren, de verlichte perronborden en de woonkamerverlichting. Ik word erg enthousiast van deze Viessmann-brochure :thumbup:!!!

Hierbij links naar de brochures in Issuu-formaat:

Nog even een plaatje van de nieuwe seinpaal-aandrijving:

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

Kibri/Vollmer zijn wat karig naar mijn idee. De burgt van Vollmer heeft meer slaapplaatsen in de verdedigingstorens dan het daadwerkelijke woongedeelte zelf, zo lijkt t.  :D
Kibri brengt wat nieuwe 9varianten van) voertuigmodellen uit, ik ben in ieder geval blij dat ze dat uberhaupt nog doen, maar niets bijzonders ook daar, hoewel die werkplaatsmachines wel leuk zijn.

Edit: Iemand al een mening over de nieuwe controller van Viessman?