Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Intellibox basic reset

Gestart door MyAtticScenery maandag 23 januari 2017, 21:08:44

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Intellibox basic reset
Ik wilde met mijn Intellibox basic een nieuwe start maken en voerde een reset uit naar de fabrieksinstellingen, maar nu lijken niet alleen alle instellingen te zijn verdwenen, maar zelfs de complete software te zijn verdwenen. Ik kan niet vinden hoe ik die terugkrijg :-(. De aanwijzingen in de handleidingen geven geen uitsluitsel. Bij het starten ontbreken de blokjes in het middenvak en bij elke actie krijg ik het woordje STOP. Wie kan me advies geven??
Re: Intellibox basic reset
knippert er een rood ledje rechtsboven?
Re: Intellibox basic reset
Nee, er knippert geen rood LEDje. Er knippert niets. Alleen het groene GO lampje brandt.
Re: Intellibox basic reset
Heb je de drijver ook geinstalleert en de lokonet aansluiting want hier staat de railsignaal op.Groetjes trix 44
Re: Intellibox basic reset
In heb je dan al op het groene GO knopje gedrukt?? Dan zal de STOP echt wel verdwijnen denk ik zo maar.

Groetjes
Re: Intellibox basic reset
Ik heb op het groene knopje gedrukt (vaak), en de rode. Ze lijken wel geblokkeerd. Aan het installeren van software heb ik ook gedacht maar de CD die bij de Intellibox Basic zit kan niets met Windows 10 en andere software kan ik niet vinden. Wel goed en fijn dat er meegedacht wordt. Ik ga verder met zoeken en wacht daarbij reacties af. Bedankt al vast.