Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

magneet hoek houder

Gestart door Johnnytrein zaterdag 14 januari 2017, 16:37:00

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
magneet hoek houder
Lid sinds: 2006

offline
magneet hoek houder
Beste mensen heeft iemand al ervaring met het volgende artikel? http://proses.com/a1hobbyshop/product_info.php?cPath=43&products_id=218 Ik hoop dat ik de vraag in het juiste draadje stel anders verplaats het maar
Re: magneet hoek houder
Lid sinds: 2016

1 raiL + 1 raiL = 2 railS ;)

offline
Re: magneet hoek houder
Re: magneet hoek houder
peterke33
gast

Re: magneet hoek houder
Johnnytrein

Ik overweeg me die ook wel eens te kopen die hoekmagneten, dan kan je de huisjes zonder bodemplaat bouwen.
Wil jij die kopen Johnnytrein ??
Re: magneet hoek houder
@Peter, bij mij ligt momenteel wegens gebrek aan inspiratie alles wat treinen betreft stil mede door gezondheids en andere problemen . Hoop in de loop van dit jaar terug het nodige te kunnen. 
Re: magneet hoek houder
peterke33
gast

Re: magneet hoek houder
@Johnnytrein

Oei das erger voor je hoop dat je snel beter bent, en aan de slag kan gaan.  :warning: :warning:
Maar die link die je plaatste heb dat ook al gezien, mss dat ik ze wel eens ga aankopen.  :warning:
Lijkt me erg handig als je zonder bodemplaat gaat werken  :help: :help:
Re: magneet hoek houder
Lid sinds: 2011

offline
Re: magneet hoek houder
Behoorlijk prijzig om geen bodemplaat te hoeven te gebruiken....
Re: magneet hoek houder
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: magneet hoek houder
Persoonlijk zie ik het probleem met het bouwen zonder bodemplaat niet echt. Hoogstens dat je enkele minuten het gebouw zelf moet vasthouden.

Ik heb meer struggles met bodemplaten/muren die net niet passen ;) Idem voor de daken: normaal gesproken geen probleem hier, totdat blijkt dat de platen weer eens ietsje krom zijn. En dan helpen die magneten ook niet.
Re: magneet hoek houder
Lid sinds: 2008

offline
Re: magneet hoek houder
Je kunt ook werken met een (klein) hoekprofieltje aan de buitenkant van je (toekomstige) gebouw en dan
aan de binnenkant van de muurplaten een paar kleine magneetjes.
Zelf confisceer ik nogal eens magneetjes van fietscomputertjes bij mijn zoon (is rijwielhandelaar). Kleven ongelooflijk
goed.
Wim