Leuk om te horen dat er meer interesse is! Ruimtegebrek heeft mij ook heel lang tegen gehouden.
De de lok staat thuis op een rollenbank, via een booster aangesloten op de ECoS.
Ik kan er probleemloos een uur naar kijken

Om de rollenbank heb ik een houten bak/sokkel gemaakt die exact in de originele verpakking past. Als ik de lok ergens mee naar toe wil nemen hoef ik hem niet telkens op die plank te schroeven.



Maar dit draadje ben ik gestart onder het kopje 'Baanbouw' met als doel om wel iets te gaan bouwen.
Wellicht een paar modules volgens een bestaande norm, of een lokdepot met draaischijf?
En alleen of samen? En met welk doel? Gewoon rijden of naar beurzen gaan?
En waar? Bij mensen thuis, aansluiten bij een club, of met een paar modules naar een stamtafel gaan?
Allemaal vragen/ideeën waar ik nog niet uit ben.