Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Mijn nieuwe baan

Gestart door Marc1959 zaterdag 31 december 2016, 11:59:15

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Mijn nieuwe baan
Marc1959
gast

Mijn nieuwe baan
Ja hoor het is zo ver we kunnen aan de gang. Een baanplan was er al, en na afgelopen dagen alle rails die we nodig hebben goed schoongemaakt gemaakt te hebben beginnen we met de ondergrond. Vroeger had ik onder de rails de 7171    Demprubbers maar die vindt ik bij naderinzien niet goed bevallen. Deze keer heb ik gekozen om mijn baan met piepschuim te beplakken en daar karton overheen ben benieuwd hoe dit bevalt. Daarna kan ik mijn baan opbouwen en proefrijden. Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen.
Re: Mijn nieuwe baan
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Mijn nieuwe baan
 :) Nou Marcel, we zitten er klaar voor, dus laat de updates maar komen.
Maar ja, het zal wel volgend jaar worden, dus wachten we nog maar effe. :D
Suc6 met de baanbouw.

Dirk-Jan
Re: Mijn nieuwe baan
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Mijn nieuwe baan
Ben zeer benieuwd naar de eerste foto,s  :P
Re: Mijn nieuwe baan
Marc1959
gast

Re: Mijn nieuwe baan
Oke eindelijk is het dan zo ver dat ik enige foto's en een korte video van mijn nieuwe baan kan tonen. Helaas duurde het even omdat ik niet precies wist hoe ik dat moest doen, en toen ik eruit was kregen we een internet storing. Maar met geduld komt alles goed. Je ziet hier op de foto's een gedeelte van het industrie rangeerstation met de aral fabriek. Helaas bleek het plaaatsen van een kort filmpje niet mogelijk (bestand te groot). Meer foto's volgen
Re: Mijn nieuwe baan
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Mijn nieuwe baan
 :) Hoi Marc, ook dit is je gelukt, stapje voor stapje word je vanzelf al handiger op dit forum. :thumbup:
Als ik heel eerlijk mag zijn, is de kwaliteit van je foto's niet echt goed, maar ja,
je zult het waarschijnlijk moeten doen met de camera die je hebt, dus we doen het er gewoon mee. :)
Als ik het zo zie, heb je zo'n mooie oude metalen Märklin loods, dat is echte Old Skool, en daar zijn hier veel liefhebbers van.

Dirk-Jan