Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Wel een handig stukje gereedschap

Gestart door Varekamp woensdag 14 november 2007, 22:57:50

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Wel een handig stukje gereedschap
Hallo mede bouwers,

Gezien ik toch nog af en toe wat moet vastzetten en dan blijkt je accuboor toch te groot. Nu zag ik bij een ijzerwarenzaak dit handige verlengstukje voor het schroeven, hiermee kan je om een bochtje (90 graden) schroeven. Wellicht handig voor jullie, vandaar dat ik deze tip even wil geven en laten zien. (Misschien konden/hebben jullie het al)

Groet Ronald

Re: Wel een handig stukje gereedschap
Lid sinds: 2007

Meine (Landkreis Gifhorn)

offline
Re: Wel een handig stukje gereedschap
Hoi Ronald.

Lijkt mij wel handig, is er goed mee te werken? Lijkt mij moeilijk omdat de kop de neiging heeft om mee te draaien (lijkt mij)
Wat zijn de kosten?

Meine
Re: Wel een handig stukje gereedschap
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Wel een handig stukje gereedschap
Hallo knutselaars.
Gebruik zelf een flexibel hulpstuk, wat aan de ene kant in de spankop van je (accu) boormachine past en waar je aan de andere kant alle bitjes, doppen, boortjes enz. met 6-kant in kunt plaatsen.
Het voordeel van dit hulpsstuk is dat je behoorlijk wat kracht kunt uitoefenen onder (bijna) iedere gewenste hoek.
Dit hulpstuk kost (afhankelijk van kwaliteit) tussen 5 en 20 euro.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan. 
Re: Wel een handig stukje gereedschap
Hallo Meine,

Er is prima mee te werken, echter je moet de kop wel vasthouden anders draait deze mee. Ik geloof dat ik er rond de 10 euro voor betaald heb. Merk is dacht ik KWB. Sommige bouwmarkten hebben ze ook wel.

Ronald
Re: Wel een handig stukje gereedschap
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: Wel een handig stukje gereedschap
wel top heb hem voor mijn pa gekocht als het hem bevalt haal ik er ook 1  :D :D :D :D
groet robert