Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Ervaring grasstrooier?

Gestart door Esther zaterdag 10 december 2016, 21:36:05

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Ervaring grasstrooier?
Iemand ervaring met deze grasstrooier?
Re: Ervaring grasstrooier?
Lid sinds: 2015

Hoe sneller, hoe mooier!

offline
Re: Ervaring grasstrooier?
Ik denk dat er nog maar weinig mensen zijn die hier iets over kunnen zeggen. Volgens mij is die Peco hartstikke nieuw. In de modelspoormagazine van deze maand staat er een artikel over dacht ik.
Re: Ervaring grasstrooier?
Ik zag hem vanmiddag in houten. Leuk prijsje, filmpjes op you tube zien er ook goed uit.
Re: Ervaring grasstrooier?
Volgens mij kan deze grasmaster enkel vezels aan tot 6MM wil je langer gaan, dan koop je best een Noch grasmaster kost meer kan je ook meer mee doen.
Re: Ervaring grasstrooier?
Lid sinds: 2008

offline
Re: Ervaring grasstrooier?
Hoi Esther,

Zelf ervaring met de middelste uit deze serie.
Kost wat meer, maar levert prima resultaat.

Groeten,
Ton.
Re: Ervaring grasstrooier?
Hallo Esther,

Ik heb ervaringen met een vliegenmepper en theezeef, een beetje resultaat: Een groen projectje. En sinds een tijd een RTS-greenkeeper 35kV. De vliegenmepper gaat lekker met de kleinere vezels. De RTS kan je gemakkelijk ook 12mm vezels zetten.

De Peco Static Grass is vrij nieuw en daarom zullen er niet veel mensen zijn met ervaringen. Peco geeft zelf aan dat het maximale lengte van 6mm aan kan. Dat betekent dat het ding ongeveer in de mogelijkheden zit van de eerste versie van de Noch-stok zit die was ook tot een mm of 6 geschikt. Met wat kunst en vliegwerk kan je vast ook 12mm vezels doen.

Succes!

Groeten Ronald.