Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

CS 2

Gestart door sd zaterdag 03 december 2016, 14:05:23

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
CS 2
sd
gast

CS 2
Hoi ben in bezit van een CS2 ook heb ik twee nieuwe terugmeld modules  namelijk de 60883 L88 (Link S 88) en de 60881 S88 van Marklin die ik doormiddel van de meegeleverde stekker direct aan de booster aansluiting aangesloten heb . nu wil ik uitbreiden met een booster hoe moet ik deze aansluiten op met mijn cs2 omdat ik de ingang/uitgang al gebruik voor mijn terugmeldmodulus?
Re: CS 2
Jørg
gast

Re: CS 2
Beste
Je moet opletten dat je de aansluiting voor een booster en een terug melder niet verwisseld er zijn aparte aansluitingen voor, indien je meerdere boosters van M wil aansluiten ga met het bijgeleverd kabeltje van de ene booster naar de volgende, zie handleiding.
Re: CS 2
sd
gast

Re: CS 2
in de beschrijving van de marklin 60883 staat dat je deze moet aansluiten op de booster ingang/uitgang van het cs2
Re: CS 2
Lid sinds: 2008

offline
Re: CS 2
Je dient dan een terminal (60125) ertussen te plaatsen.

Groeten,
Ton.
Re: CS 2
PJ
gast

Re: CS 2
Hoi,
Loop tegen hetzelfde aan, een L88 (60883) aansluiten op mijn cs2 waar reeds een booster 60173 op aangesloten zit.
Nu lees ik dat de 60125 inmiddels niet meer leverbaar is. Is hier een vervanger voor of is de aansluiting inmiddels veranderd?
Groet,
Paul
Re: CS 2
Lid sinds: 2010

offline
Re: CS 2
Letterlijk even gezocht op de webzijde van Märklin.de: Artikel 60145 Märklin Terminal. Het lijkt erop dat Märklin met de zwarte knikkerbus heeft gespeeld.

Groet Ronald.
Re: CS 2
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: CS 2
Jup. Alles in stijl van de CS3.
Re: CS 2
PJ
gast

Re: CS 2
Inmiddels de terminal 60145 aangesloten op mijn CS2.
Is een week goed gegaan maar nu wil m?n CS2 na opstarten niet meer van de stop knop af....
Kan er op drukken wat ik wil, de CS2 blijft in de stop stand.
Wanneer ik de 60145 los koppel werkt alles weer....
Wat zou het probleem zijn?

Groet,
Paul
Re: CS 2
Lid sinds: 2010

offline
Re: CS 2
Het lijkt mij de 60145.
Re: CS 2
PJ
gast

Re: CS 2
Hoi,

Ik had contact opgenomen met de leverancier, deze verwees mij door naar Marklin.
Marklin adviseerde de booster niet op de booster aansluiting van de CS2 aan te sluiten, maar op de terminal.
Vervolgens de S88link aansluiten op de booster aansluiting van de CS2.

Groet,
Paul
Re: CS 2
PJ
gast

Re: CS 2
Tijd goed gegaan de s88link op de booster aansluiting van de cs2 en de booster via de terminal.
Nu zijn na een aantal minuten de seinen en wissels niet meer te bedienen en valt de verlichting van de seinen uit. Treinen blijven wel rijden. Wat kan dit zijn?
Re: CS 2
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: CS 2
Toch een s naar leverancier gaan of stamtafel in je buurt?