Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Baan ontwerp Hitmaan/Tony

Gestart door Hitmaan woensdag 30 november 2016, 22:28:52

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Hallo,

Bij deze mijn ontwerp.

Met het volgende rekening gehouden:

-Hoogte tussen lagen 150 mm
-Geen R1 Bochten gebruikt voor hoofd sporen
-Goede Trein lengtes
-Bereikbaarheid baan.

Heb alles gemaakt in het programma Scarm. Bestand vindt je er bij. Voor de personen die het niet hebben, in plaatjes toegevoegd.

Mocht je op en aanmerkingen hebben dan graag. Banen bouwen is niet mijn beste kant maar doe mijn best.

@Forum beheerder
Graag verplaatsen naar baan ontwerp, sorry


Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Hoi Tony,

Ik zeg direct weer terug naar de tekentafel. Bijv. boog rechts onderin, trein verlaat het station om vervolgens direct weer terug te keren? Draaischijf, deze is maar met 1 spoor te bereiken en waar vindt de verzorging plaats(kolen, zand, water e.d.)?
Er zijn 3 relatieve korten perronsporen(1,20 mtr) dus alleen korte personentreinen. De 2 sporige boog bovenin, waar gaat deze naar toe? Kort om, een boel vragen.
Misschien zou je het e.e.a. willen toelichten?

Grt, Ronald.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Punt 1: De boog rechts onderin gaat eerst een tunnel in en komt dan inderdaad weer terug.  Ik moest een manier vinden om weer terug te gaan naar niv 0

Punt 2: Draaischijf heeft inderdaad maar 1 spoor ingang. Op meerdere plaatsjes gezien van andere modelbanen dat het niet uitmaakt. Misschien is er een mogelijkheid tot een verzorgings spoor, maar veel meer ruimte heb ik niet meer.  Als je een idee hebt graag.

Punt 3: Wat is kort te noemen qua perron spoor.  Zelf vindt ik 1,20 meter al heel wat, maar als je een beter idee hebt graag.  Wat is de lengte die je zou kunnen adviseren.

Punt 4: De 2 sporige boog boven in is een onder deel van de spiraal. Vanaf daar gaat hij naar niv 0.

Alvast bedankt voor je opmerkingen.
Een U form is vrij lastig begrijp ik, maar heb helaas niet veel keuze. De opening waar geen sporen liggen kan ik alleen bij. Kan er helaas niet om toe lopen dus zal het een en ander beheersbaar moet houden.

Alle advies is mooi meegenomen. Desnoods teken je een lijntje in paint om betere info te geven.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Lid sinds: 2013

Eigenlijk klooi ik maar wat an

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Tony, stap eens af van dat station.  Die staat in geen enkele verhouding met het sporenverloop. Wat is het nut van 2 eilandperrons als je na een keerlus weer terugkomt en er in principe maar 2  vertrekrichtingen zijn. Je zal zien als je een thema voor ogen hebt, dan kan er een heel leuk plan uitrollen. Met alle respect, maar ik zie werkelijk geen logica in het ontwerp.
Bij een station zoals het er nu voor ligt heb je een veelvoud van opstelsporen nodig en die ontbreken nu geheel. Voor 2 richtingen is 1 eilandperron voldoende. Gebruik de andere sporen om een
goed en doordacht opstel- en rangeergebied te maken. Situeer die keerlus uit het zicht en laat deze ver buiten het station weer aansluiten in plaats van voor het station, want dat slaat echt nergens op. Probeer in ieder geval 2 niveaus te maken, want tunnels in een verder vlak landschap doet erg knullig aan. Ga ervan uit dat het landschap er eerder was en dat tunnels nut hebben. Een tunnel maken is duur...in een vlak landschap zou men eerder de grond uitgraven. Maakt het logisch en je zal zien dat je er meer en langer vreugde door krijgt. Ook de hulp van derden komt dan beter op gang.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
@tjoekedoris

Ik snap je hele punt, maar ik zit met de hoogte van mijn breik bare ruimte. Ik zit nu al tegen het dak beschot aan als ik een huis er neer plaats.

Het station is erg groot, dat besef heb ik. maar ik snap alleen niet hoe het anders kan. Heb geen idee hoe ik een leuke en toch goede baan maak die niet binnen 5 min is bekeken.
Het station is de Neustadt (Weinstraße). Het is een vrij groot ding.
Ik heb nu mijn baan formaat bij gevoegd. Als iemand een idee heeft hoe het beter kan dan graag.  Ik kan maar 2 lagen op de baan krijgen. Dit is een schaduw station en een zichtbare gedeelte.

Ik sta open voor alle opties teken wat uit en ik maak het wel. Ik heb werkelijk geen idee hoe het anders kan.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Hallo Tony,

Die keerlus aan de rechterzijde van het station kreeg al veel kritiek. En volgens mij ook wel terecht.
Wat nu als je aan die kant het station verlaat in een boog naar rechts in plaats van maar links zoals nu? Je gaat dan dwars door de plaats waar nu de draaischijf ligt. Die verplaats je naar het gebied waar nu de keerlus ligt.
Het rondgaande spoor zou ik vervangen door een dalend spoor naar het schaduwstation. Zo kun je het station aan beide zijden benaderen vanuit en verlaten naar het schaduwstation. Een realistische treinenloop wordt dan veel beter te organiseren.
En ik denk dat een beetje depot voor de stoomlocs wel te maken valt op de plek van de huidige lus.

Succes,

Peter 
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Hallo Tony,

Hierbij twee plaatjes. Die zeggen inderdaad meer dan een onbeholpen beschrijving. Ik had gisteren geen PC bij de hand om even een schetsje te maken.
Ik heb trouwens wel K-rail gebruikt met slanke wissels in plaats van C-rail; je kunt er zoveel mooiere vloeiende lijnen mee maken.

Het is zeker nog voor verbetering vatbaar, maar ik denk dat je zo een realistischer station kunt plannen met wat industrie-aansluitingen met een stoomdepot. Misschien wil er nog wel iemand op schieten! Daarom plaats ik het ook hier en niet in een PB.
Je schaduwstation heeft volgens mij wel prima mogelijkheden en daarmee benut je de beschikbare ruimte uitstekend! Ik denk dat er wel een een koppeling met het door mij gemaakte voorstel te maken is.

Succes,

Peter
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Gezien ik jullie reacties erg waardevol vindt hier mijn update.

Jullie ideeen zitten er in verwerkt. Meer lengte bij perron. Keer lus verwijderd en een uitgang gecreëerd naar Schaduw station.

Edit: Aftakking bij niv 1 bovenin vergeten weg te halen.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Hi Tony,

Ik zou boven het linker perron of bij het langste perron (2e foto) nog een kop-spoortje neerleggen t.b.v. het rangeren van de loc's.
Anders moet je altijd via het hoofdspoor rijden.

groet
Harald
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
@Haradigi
Sorry, Ik weet niet helemaal wat je bedoeld, heb het een aantal keer gelezen, maar ??????
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Vanuit een van de perron sporen (bruin op de onderste tekening) een kop-spoortje (met een engelse wissel) naar boven....

groet
Harald
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Hallo Alweer,

Zonde om een nieuwe topic te openen, dus mijn oude met een stoffer bewerkt. Doekje er overheen en here we go Again  :-)

Even een tijd niet hier op gezeten, maar ben wel bezig geweest. Een aangezien ik nu getrouwd ben en de vrouw zwanger is, tja dat is bezig zijn.
En nu begint het ergens anders te jeuken dus dan moet je krabben.

Wat ik wel gedaan heb in tussentijd:
In April naar houten geweest , 4 wagons en aantal stuk sporen rijker. Hoop eind deze maand weer wat moois te scoren in dezelfde plek.

De baan plan:
Iets anders geworden. Gebruik geen C1 bochten. Dit wegens mooiheid en mogelijke treinen die er in de toekomst moeite mee gaan hebben.
Gemaakt in Scarm.
Echter voor niet gebruikers scram plannen bijgevoegd.

Graag ontvang ik natuurlijk reacties.
En tja helaas is ruimte nog niet veranderd.  :( ( Niemand wou mij geld geven voor een luxe villa )
Echter als je denkt dat het compleet anders kan sta ik open voor verandering.

PS: Bestands namen zijn crap, maar tja naar een tijdje weet je het ook niet meer.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Lid sinds: 2006

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Probeer eens af te stappen van het kaarsrechte en de 90-graden bochten in het zicht. En is op dit formaat baan een 5 sporig station nodig ?
Wat is de bedoeling van het rondje linksonder in je plan ?
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Begin eens met een paar basisprincipes van de geometrie leren. Je gebruikt her en der hele dure oplossingen die je gewoon in "normale" standaardstukken kunt uitvoeren. Je kan in je schaduwstation al enkele 24077's elimineren door je 24360's te vervangen door 2x 24172. Voor iedere combinatie van 2 stuks 24077 en 1 24360 kan je 3 stuks 24172 invoegen. Die zijn een stuk goedkoper. Zelfde geldt voor een 24094. 2x IS een 24188. Net als 24077 + 24094 een 24172 is.

Verder weet ik niet wat je precies wil doen in je station, maar waarom heb je in de hoog-laag richting zoveel passtukjes nodig? Ook in de links-rechts richting trouwens. Ik ken maar een heel enkele situatie waarin meerdere passtukjes achter elkaar plaatsen de enige juiste oplossing is. Verder geldt in 95% van de gevallen, zo ook hier, dat zoveel passtukjes een slechte planning is. En dat denk ik ook terug te kunnen zien in je plan. Je gaat in de "horizontale" delen van je station, aan de bovenkant, uit van een 071 en een 064. En daardoor kom je onderin in de problemen. Je wilt meer ruimte voor je perron. Probeer dat eens opnieuw in te richten, maar nu met normale rechte stukken. Bijvoorbeeld door die 3 24071's en 2 24077's te vervangen door 2 stuks 24188. Je perron zou echter wel 9 mm breder worden. Ik weet niet of dat echt een probleem is?
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Lid sinds: 2017

Duitse alpen: periode V en VI

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Tony, je ruimte lijkt erg veel op mijn ruimte. Zit je ook met schuine daken aan de zijkanten van je baan? En staat je baan naast je schoorsteen tegen de muur aan?
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Bedankt voor reactie

@Vince
Heb jij een andere idee voor het kaarsrechte. Of iemand anders.
De reden voor het plaatsen van 5 sporig is omdat ik het station neustad weinstrasse heb, je kan naar mijn idee moeilijk 2 sporen er naast leggen.
Dat extra rondje betekende net een extra rond je voor treinen mee, speel uitdaging.  Echter sta ik open voor suggesties.  Had ook al een draaischijf bedacht, maar of dat zo mooi is.

@Laurent
Zal eens kijken naar de pas stukjes, bedankt voor informatie.
Ben niet zo goed met baanplanning en sporen plan, maar zoals altijd blijf ik nu bij 1 idee steken. Dit heeft echt te maken met beschikbare ruimte.  Iedereen met een idee, kom maar op.

@ks1985
Zit inderdaad met schuine kanten aan mijn baan, wordt een uitdaging bij het bouwen denk ik. Kan er niet omheen lopen.  En mijn o zo mooie schoorsteen staat er naast. In de kamer is het geweldig, op zolder staat ie in de weg.

Edit: Bijlage toegevoegd met veranderingen.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Als je de keerlus en spiraal van plaats wisselt. Houd je op de bovenbaan een stuk extra over.
Je spiraal eindigt dan namelijk tegen de muur.

Dan heb je plaats om je station in een flauwe boog te leggen.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Lid sinds: 2017

Duitse alpen: periode V en VI

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Dat probleem ken ik ook. Ik zou de 2 stukken naast je schoorsteen "leeg" houden zodat je daar nog enigzins kan staan.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Zoiets?



4 doorgaande sporen en een kort kopspoortje voor een klein treinstelletje. Stationsgebouw staat haaks, daardoor dus in een hoek van 15 graden t.o.v. het spoor.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Rails en scenery schuin plaatsen geeft een grotere dieptewerking.
Maw je baan lijkt dan groter.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Dat schuine vond ik helaas niet passen, maar met het verlepte rondje heb ik wel wat gedaan.

En op advies gebouwen toegevoegd.

O ja, het gaat om het algemeen, ik weet dat de gebouwen niet echt zullen passen.
En het scarm bestand bijgevoegd.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Hi Tony,

Zelf zou ik die boog onderin (naar de draaischijf) helemaal weglaten en daarvoor in de plaats het andere spoor (ook naar de draaischijf) dubbelsporig maken. Beide Uitkomend op de draaischijf, eventueel nog een of twee opstelsporen erbij.

groet
Harald
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Citaat van: Haradigi op dinsdag 08 augustus 2017, 10:19:31
Hi Tony,

Zelf zou ik die boog onderin (naar de draaischijf) helemaal weglaten en daarvoor in de plaats het andere spoor (ook naar de draaischijf) dubbelsporig maken. Beide Uitkomend op de draaischijf, eventueel nog een of twee opstelsporen erbij.

groet
Harald

Zit je dan niet met in en uit rij spoor.  Dit was aanvankelijk mijn gedachte.  Dubbel spoor zoals aanvoer kolen etc zou inderdaad leuk zijn, maar je moet ook weer terug naar het hoofdspoor of maakt dit niet uit.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Hi Tony,

Bij een wat groter baanwerk waren vaak twee sporen voor in- en uit rijden.
Commercieel gezien (en voor de tijd) hoeven ze dan ook niet op elkaar te wachten.
Leg er een kopspoor bij voor de kolen wagens.

groet
Harald
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
wat mij eigenlijk opvalt is dat het depot geen verbinding met het station heeft. Als er een trein binnenkomt en je wilt de loc wisselen, dan kun  je eigenlijk niet rechtstreeks naar het depot. Beide sporen uit het depot gaan meteen de hoofdbaan op, zonder dat er een mogelijkheid is om de loc voor een trein te zetten.
Ik zou de bogen net de andere kant op laten lopen.

groeten,
Roel
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Klopt helemaal.
Hij kan, in het station, nog een of twee extra (rangeer) kopspoortjes maken.

groet
Harald
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Citaat van: RoelMarklin op dinsdag 08 augustus 2017, 18:02:44
wat mij eigenlijk opvalt is dat het depot geen verbinding met het station heeft. Als er een trein binnenkomt en je wilt de loc wisselen, dan kun  je eigenlijk niet rechtstreeks naar het depot. Beide sporen uit het depot gaan meteen de hoofdbaan op, zonder dat er een mogelijkheid is om de loc voor een trein te zetten.
Ik zou de bogen net de andere kant op laten lopen.

groeten,
Roel

Jij meld de bogen de andere kant op laten lopen. Welke bogen bedoel je

@Haradigi
Ik neem aan dat je vanaf de onderkant een kopspoor bedoeld naar het station. Zie afbeelding extra getekend spoor.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Hallo Tony,

De bogen die ik bedoel zijn de bogen vanaf de draaischijf. Ik neem aan dat de sporen aan de rechterkant het station vormen. Als daar een trein aankomt, bijvoorbeeld op een van de drie linker sporen, en je wilt de stoomlocomotief wisselen (om water en kolen te laden of verdere verzorging te ondergaan), dan ontbreekt de verbinding naar het locdepot. Als je een boog legt na het driewegwissel richting de draaischijf, is het probleem opgelost.

Als je de huidige bogen wilt handhaven, zou je deze bogen ook op een kopspoor kunnen laten eindigen en dan een verbindingsspoor maken naar de stationssporen. Dat kun je ook aan de noordzijde doen.
Nu lijkt het alsof een locomotief vanuit het depot direct de hoofdbaan oprijdt en vervolgens in de verte verdwijnt.

Ik wil nog wel eens kijken naar voorbeelden ter illustratienvan wat ik bedoel.

Groeten,
Roel
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Tony,

Als je eens kijkt op de website sporenplan.nl en dan via de kaart op Nederland klikt, vervolgens op Schaaltekeningen SS en dan in de lijst bijvoorbeeld naar Weert (1917) gaat, zie je de originele emplacementstekening van dat station. Helemaal rechts ligt het locdepot met draaischijf. Kijk dan eens hoe die aangesloten is op het station. Je kunt uiteraard ook naar andere stations kijken voor indrukken!

Succes!

Roel
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Bij deze een aantal aanpassingen gemaakt. Dubbel spoor toegevoegd en hij loopt nu vanaf onderaf.

Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Hi Tony,

Da's al veel beter met meer mogelijkheden.
Zelf zou ik ook een extra spoor erbij maken bij driewegwissel.

groet
Harald
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Hallo Tony,

In het begin had je het over 'goede' treinlengtes. Voldoet dit plan er nog steeds aan?
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
@Haradigi
Wat bedoel je hiermee

@Gerrit-1959
De 2 buitenste sporen hebben naar mijn idee veel lengte.  Kan daar toch zeker 4 treinstellen op kwijt met een leuke loc er voor. Of ik moet mij daarop verkijken.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Tony,

Prima aanpassing  :thumbup:

Groeten,
Roel
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Het nieuwste ontwerp is inderdaad evenwichtiger. Het depot ligt nu logischer aan het station.
Wel vraag ik mij af of het driewegwissel niet voor moeilijkheden zorgt, zeker met het gewone wissel dat er aanligt. Niet alle locomotieven met loopassen of draaistellen lopen daar prettig doorheen. Of is dat met C-rail geen probleem?
Is dat wel zo, dan zou ik daar nog iets in veranderen.

Groet,

Peter
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Hallo Tony,

Het buitenste rechtse spoor is ongeveer 1,7 m lang. Als jij daar 4 treinen wil opstellen, zijn dat treinen van wel 40 cm. Ik zou dat (raar) blauw gekleurd spoortje weg halen. Dan heb je ongeveer 3,5 m en kun je er 4 treinen van 80 cm of 3 van 1,10 m neer zetten. Persoonlijk vind ik dat korte treinen en zeker als je met personenwagons gaat werken.
Tevens zou ik ook nog even kijken naar de railsituatie bij het draaiplateau. Op deze wijze is het wel een ineffectieve ruimtevreter.

@Peter (BlikkenTinus): Zelf heb ik deze combi in C-rail en geen problemen.

Edit: Haakje vergeten en toevoeging.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
@Gerrit-1959
Info van onze eigen wiki
Set Märklin 4228
De salonrijtuigen hebben ieder een lengte van >27cm<. Het bagagerijtuig heeft een lengte van >22,5cm<.
De totale lengte van de set is over de buffers >131,0<cm

Dit noem ik toch vrij lang al. Is een mooie set. En reken daar een loc bij dan kan het al helemaal.
Zal inderdaad dat blauwe spoor weg halen. Stond al niet en zit mijn station in de weg.

Vraag mij ook af wat ik inderdaad aan de draai plateau nog kan doen. Vanaf het station wil ik daar graag een heuvel/berg maken en daar huizen op zetten of wat anders. Moet even kijken later van hoe en wat.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Tony bedoelde met "treinstel" dus eigenlijk een "rijtuig" ;). Een treinstel is een samengesteld geheel; bv een ICE, TGV of een hondekop o.i.d., en tja dáárvan gaan er natuurlijk geen 4 achter elkaar passen.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
marklinmanus
gast

Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Slanke wissels?
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Ben den Hollander
gast

Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
 @citaat  :)
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
@marklinmanus
Weet niet precies wat je met je baan plan wilt, maar voor je zelf, leuk ontwerp.

Als het voor mij is bedoeld, zorg eens dat het passend is en dat het bij het station neustad weinstrasse past. Is een leuke uitdaging.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
marklinmanus
gast

Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
volgens mij zijn dit de maten van je tafel.
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Dit zijn de maten Straks edit
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
marklinmanus
gast

Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
alleen de zijkant van 330 weet ik niet zeker
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Baan ontwerp Hitmaan/Tony
Wel een leuke oplossing, maar je krijgt er geen lengtes mee.

Ben tevreden met het huidige ontwerp dus laat ik het hierbij even.