Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

begbaante

Gestart door VIRM zaterdag 19 augustus 2017, 20:24:44

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
begbaante
VIRM
gast

begbaante
Hallo

Ik bouw nu al lange tijd los gewoon op de grond maar ik dacht misschien word het eens tijd voor een vaste baan maar ik wilde ook nog los kunnen bouwen dus kom ik met de vraag of dat iemand misschien voor mij een baan zou willen ontwerpen (door problemen met de computer kan ik programma's zoals wintrack downloaden)

eisen

*berg achtig landschap
*schaduw station
*2 punten waar er verbinding is om de mogelijkheid om buiten de vaste gedeelte te bouwen
*een klein rangeer terrein

het moet op een gebied van 200X180 cm zijn

Ik zou het fijn vinden als iemand een baan zou kunnen ontwerpen voor mij

Re: begbaante
marklinmanus
gast

Re: begbaante
Citaat van: VIRM op zaterdag 19 augustus 2017, 20:24:44
(door problemen met de computer kan ik programma's zoals wintrack downloaden)

Stukje papier en een potlood, werkt altijd.

Plaats het vervolgens hier en dan is er vast wel iemand die het kan over zetten in een programma om te kijken of het wel allemaal mogelijk is.
Re: begbaante
VIRM
gast

Re: begbaante
Ik heb wel iets van een plan maar het is nog al onduidelijk voor de gene die dit zien en omdat ik ook niet echt vertrouw op mijn gedachte of dat dat wel mogelijk is vraag ik dus iemand anders
Re: begbaante
marklinmanus
gast

Re: begbaante
Citaat van: VIRM op zaterdag 19 augustus 2017, 21:03:35
Ik heb wel iets van een plan maar het is nog al onduidelijk voor de gene die dit zien

ik zie dit
Re: begbaante
VIRM
gast

Re: begbaante
Ja dat lijkt wel een beetje op mijn ontwerp waarschijnlijk ga ik het ongeveer zo maken
Re: begbaante
marklinmanus
gast

Re: begbaante
Vervolgens het plan wat anders plaatsen en dan zou het zo kunnen worden
Re: begbaante
VIRM
gast

Re: begbaante
hmm bijzondere keuze maar ik ben al begonnen met een frame en wat rails leggen achteraf heb ik een keuze gemaakt om toch m rails te gebruiken en die dan zorgvuldig te kiezen omdat ie soms nog al slecht zijn