Ja en er wordt soms wel gereden in de sneeuw, al moet dit dan wel mogelijk zijn, geen ijs op de sporen en ook geen te dik pak bevroren sneeuw, want daar is dan niet door te komen.
Wat nu wel zal opvallen tijdens het rijden in de winter of in de sneeuw zijn de kale plekken, waar normaal de huizen staan, maar deze worden de laatste jaren wel binnen gezet.
Er zijn namelijk de laatste tijd vele huizen bijgekomen, maar indien alles blijft buitenstaan moet er na elke Winter te veel herstelwerk worden uitgevoerd en dan is er geen ruimte meer voor nieuwe projecten.
In de sneeuw is dat niet zo storend, want dan ligt er overal een mooi wit tapijt, maar zonder dit is het maar treurig om naar te kijken, vind ik zelf.
Vele mensen vinden deze boogbrug de max, al is dit maar bedoeld als een tijdelijke oplossing, die moet vervangen worden door een volledige metalen constructie, waarvan de plannen al lang getekend zijn, maar de uitvoering nog op zich laat wachten, daar dit een groot werk is, de brug heeft een totale lengte van 6 meter en toen ik het plan tekende, dat is zowat 10 jaar geleden, zou de constructie aan aluminium-profielen alleen al rond de 500 ? kosten en dus gaf ik de voorrang aan de verdere opbouw van de baan en ben ik ondertussen wel op zoek naar een éénvoudiger ontwerp, al moet het een blikvanger blijven, maar wel met een beter prijskaartje ! ... en al zeg ik het zelf, er is licht aan het einde van de tunnel, dus kan er schot in de zaak komen ... en dan zal deze brug moeten wijken !