Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Fleischmann NS Vlaflip --> 2008.

Gestart door Robbert vrijdag 20 april 2007, 22:00:31

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Fleischmann NS Vlaflip --> 2008.
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:Fleischmann NS Vlaflip --> 2008.
Citaat van: Spoorman op maandag 07 maart 2011, 17:30:36
Citaat van: RMW op zondag 06 maart 2011, 14:53:42

Hij is trouwens ook nog wel behoorlijk duur; ? 349,00.


Marklinisten vinden alle andere merken duur. Maar betalen in de tussentijd wel de prijs (UVP) voor:

Koploper met nepgeluid: ?380 - ?400

Ik vind ? 349,00 voor een tweedelig 2-rail treinstel, zonder binnenverlichting en sound wel behoorlijk veel. Voor ? 50,00 meer heb je dus een vierdelige Koploper van Märklin (dus 3-rail), met ingebouwde LED-binnenverlichting, tyfoongeluid, stationsomroep en een standaard MFX-decoder. Daarbij komt nog dat de Koploper in 2008 een compleet nieuwe ontwikkeling was en dat is deze Sprinter niet.

Maar goed, om niet teveel af te dwalen; de "Vlaflip Sprinter" ziet er wel erg mooi uit. Ik moet er nog even heel erg goed over nadenken. Ik heb hier al een gele Sprinter staan van heel wat jaren geleden (toen ik nog klein was). Omdat dat al zoveel jaren geleden is, weet ik niet meer precies wat men allemaal moest ombouwen. Kan iemand mij even wat uitleg geven. Als ik hem zou kopen, dan zou ik graag willen: 3-rail, binnenverlichting, MFX-/M4-decoder.


M.v.g.

Maikel (RMW)