Citaat van: Bahnhof Waldburg op zaterdag 12 november 2016, 23:17:55
Hallo Jan Willem, bedankt voor je reactie en het schema van het schaduwstation heb ik iets aangepast en niet verklaren waarom deze slecht optrekken op de stroomloze rails
Mijn taalgevoel lijdt:
je bedoelt
je kunt niet verklaren waarom deze delta-locs slecht optrekken op de stopsecties
als die rijspanning krijgen via het relais?
Ik heb zelf geen delta-locs. Dus ben in deze afhankelijk van info in de 3-rail wiki.
Citeer
http://wiki.3rail.nl/index.php/M%C3%A4rklin_Delta_Control
Dit is een draadje waarin de 6604 wordt genoemd. De Delta Control 6604 was de eerste uitvoering die märklin op de markt bracht voor het Delta meertreinen besturingssysteem. In het verleden werden in o.m. Startpakketten een ontstoringssetje 74046 meegeleverd voor aansluiting op C-rail. Inmiddels is gebleken dat bij Delta/Digitaal gebruik van deze set dit tot storingen kan leiden in de overdracht van digitale signalen. Dus wel toepasbaar bij analoge C-railbanen maar NIET bij Delta en/of Digitale banen
De 6603 (http://wiki.3rail.nl/index.php/M%C3%A4rklin_Delta_Control).
is een decoder die net als de eerste versie van de 66031 de rijrichting vergeet na een stop.
Meer zinvolle info vond ik er niet. Maar ik maak eruit op dat als je rijdt
met trafo 6647 en deltaregelaar 6604, dan rijd je met relatief oud spul.
Als je locs uit dat zelfde tijdperk stammen, dan is relevant om te weten
wat voor delta loc-controller in de loc zit.
Digitale locs kunnen vertraagd opstarten, delta locs kunnen dat niet
(delta-locs vertrekken full speed, althans net zover als de trafo open staat).
Dus als jouw locs traag (vertraagd) opstarten (en niet de rijrichting vergeten zijn)
wat voor decoder zit er dan in?