Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

problemen wisselaandrijving Marklin c-rail

Gestart door adrie1961 zondag 06 november 2016, 09:10:13

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: problemen wisselaandrijving Marklin c-rail
Heb zelf 3 wisselaandrijvingen 4554 krijg ze wel aan de praat maar moet het programmeren wil nog niet erg,op de cs1r is het gelukt maar zet ik de wissel aandrijvingen op de cs3+ dan staan ze opeens standaard op adres 1.
Moet het programmeren op de cs3+ nog proberen
Re: problemen wisselaandrijving Marklin c-rail
Hallo Adrie?
Is jouw probleem al opgelost?
Zo nee, laat dan op dit forum jouw mail adres achter zodat ik je kan benaderen.
Ik heb hetzelfde probleem met de wisselaandrijving laten oplossen door een kennis van mij. Zelfs de oude 74490 aandrijvingen functioneren nu zonder problemen.
Re: problemen wisselaandrijving Marklin c-rail
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re: problemen wisselaandrijving Marklin c-rail
ns1200 (echte naam?)

Als jij de oplossing daarvoor hebt, mag je die hier wel meteen neerzetten hoor. Hebben we er allemaal wat aan.

Gr.  Charlie
Re: problemen wisselaandrijving Marklin c-rail
Citaat van: peterzoetermeer op zondag 26 februari 2017, 09:47:21
Nee, he, niet weer!!!!!!!!

dat verhaal van die oude blauwe trafo's, dat die te veel spanning zouden  leveren door het nu geldende 230V versus de vroegere 220V is een broodje aap verhaal.


Tja Peter, je hebt uiteraard volkomen gelijk, maar dit verhaal is gewoon niet uit te roeien  :?
Ik heb dit al -tig keren geprobeerd, maar de volgende persoon komt doodleuk weer met het zelfde kul-verhaal.

Re: problemen wisselaandrijving Marklin c-rail
Dit forum is om van elkaar te leren dus moeten we mensen met minder ervaring en voor ons simpele vragen wel blijven wijzen op de mogelijkheden die dit forum biedt om erbij te leren.
Vandaar uit mijn uitleg.
Maar ik word wel link als ik hoor van een leverancier die de problematiek met de C-wissels durft te gooien op het blauwe trafo verhaal!
Het feit dat leveranciers hier zich blijkbaar niet in mengen zegt mij genoeg.