Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

rosoft

Gestart door th zondag 06 november 2016, 15:18:06

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
rosoft
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
rosoft
Ik heb gisteren van Rosoft de S88RJ45 binnen gekregen maar kom er niet uit hoe het verder moet.
Ik dacht eerst van die kan ik zo achter in de centrale prikken en klaar maar het past niet daar de 6 pins female te ver naar achter zit op de print.
Dit wel mogelijk om het te veranderen dat deze verder naar voren komt te zitten heb je geen losse draad nodig om alsnog aan de centrale(50200) te maken.
Desnoods een nieuwe printje maken en overzetten, maar misschien dat iemand mij kan helpen met deze aansluiting hoe dit in werkelijkheid aangesloten dient te worden?
Eventueel een schema van goed volgorde van de draadjes naar de centrale.
Pin 1-8 zijn volgens mij niet nodig die hebben geen aansluiting maar kan mij vergissen.
Even een aantal foto's voor meer duidelijkheid en waar een en ander heb bijgezet.
(Je kan de foto's vergroten door erop te klikken)
Graag een oplossing als iemand mij verder kan helpen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mvgr,
Theo.
Re: rosoft
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: rosoft
 :P
Re: rosoft
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: rosoft
Beste spoorders.

Ik ben eruit gekomen de RJ 45 zaten met plakband aan elkaar en nu past de socket dus wel in de centrale.
Ik dacht eerst dat het zo hoorde maar is dus niet zo :O 8o
Tja hoe simpel kan het zijn :P
Gewoon zitten slapen  :evil: dus.
Even een foto.
Mvgr,

Theo.
Re: rosoft
Roberd
gast

Re: rosoft
Ik ben blij dat we je hebben kunnen helpen :)
Re: rosoft
Lid sinds: 2007

offline
Re: rosoft
Ja, ben erg trots op ons.  :)
:)
:)
Even lezen wat het probleem ook weer was.