Dank voor de reacties!
Tony, zeker een goed punt, hier moet ik met de tafel afwerking zeker rekening mee houden. Op dit moment is er een ruimte van een meter tussen de tafels aan de rechterkant, scenery of spoor kan hier nog wat van afsnoepen. Aan de linkerkant (links van het BW) is mijn "werkplek", hier zit ik sowieso een groot deel van de tijd (ook als ik niet aan het treinen ben).
Ook 1 van de redenen om het BW (weer) naar de linker kant te halen in plaats van rechts boven in de hoek. Meeste tijd zit ik er dan te ver vanaf voor mijn idee. Een mooi uitgevoerd BW is wat mij betreft een grote eyecatcher.
Simon, het rechts vertrekken uit het station en vervolgens na 10 meter (870 meter int echt) weer voorbij komen is inderdaad niet heel natuur getrouw. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel mooi om een sleep een wat langere tijd te kunnen zien. Met het plaatsen van een spiraal naar het schaduwstation aan de rechter kant vanaf het grote station kan je in ieder geval kiezen of je door rijdt of naar het schaduwstation gaat. Vanaf het hoger gelegen paradespoor moet je dan wel naar het grote station toe, of je moet zoals Bart aangeeft nog een derde spiraal toevoegen.
Op zich wil ik wel het hoogste spoor achter houden en het station ervoor, gezien de setting (duits/zwitsers, bergachtig) leek een hoger gelegen deel achteraan wel te passen.
Met het lagere gedeelte op de voorgrond (BW) zie ik ook niet direct een paradetraject voor het station langs passen.
Bart, ik ben aan de slag met het schaduwstation in SCARM, dat is nog best een gepuzzel, ik wil het niet te diep hebben (6 sporen bijv) maar qua lengte moet ik denk ik wel het "hoekje" om rechts boven.
Hoop zo een eerste poging te tonen.