Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

baanplan jurgie02 h0 met c-rails

Gestart door Jurgie donderdag 03 november 2016, 17:31:34

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
baanplan jurgie02 h0 met c-rails
hoi allemaal ik ben momenteel bezig met het het ontwerp van mijn bovenbaan

de rode sporen zijn een kopstation en ik heb een keer lud gemaakt alleen die klopt niet met een slanke wissel heb ik het beste resultaat gekregen maar het liefst neem ik hier een normale marklin wissel. en hierdoor kom ik bij de blauwe wissel straat niet goed uit bij het begin van de bocht. het schaduw station heb ik nog niet ontworpen. dit zal mijn testbaan worden ik zal hem al uitrusten met bezetmelders alleen weet ik nog niet waar die precies komen. verder zal de baan worden bestuurd met cc-schintse, ms2 in combinatie met i-train. en voor ik het vergeet het is gemaakt imet c-rails. in het dropbox linkje staat een afbeelding en scarm bestand.

jurgen

link: https://www.dropbox.com/sh/2j9zlaotkmsudgp/AAAY_OvpFS2JSNXeJaN7XLXwa?dl=0
Re: baanplan jurgie02 h0 met c-rails
Is er iemand die tips heeft of kan helpen
Re: baanplan jurgie02 h0 met c-rails
Hey Jurgie

Misshien heb je hier iets aan, al snap ik het probleem met de wisselstraat niet helemaal, misschien dat je dat uit kunt leggen.


Mvg Janeau
Re: baanplan jurgie02 h0 met c-rails
Dankjewel janeau
Hierdoor kom ik met de keerlus en de wisselstraat uit.
Bij de wisselstraat was door de slankewissel een klein stukje niet goed verbonden maar hiermee is het opgelost.
Ik ga hier gelijk mee aan de slag ik zal zo het aan gepaste railplan posten

Jurgen
Re: baanplan jurgie02 h0 met c-rails
hier mijn volledige baanplan.

link: https://www.dropbox.com/sh/96geiodxazy6st4/AAD0hR3txlrPqSIgMA-F9awoa?dl=0
plaatje 1: niveau 1+2 niet zichtbaar
plaatje 2: niveau 3 laatste stukje rechts is alleen zichtbaar
plaatje 3: niveau 4 zichtbaar gedeelte met achterin het kopstation
er is ook weer een scarm bestand toegevoegd voor de liefhebbers

ik hoop dat er nog mensen nog tips hebben

jurgen
Re: baanplan jurgie02 h0 met c-rails
Lid sinds: 2013

Eigenlijk klooi ik maar wat an

offline
Re: baanplan jurgie02 h0 met c-rails
Beste Jurgen,

Je kunt beter het Scarm bestand van je baanplan posten in plaats van een link naar dropbox. Dit werkt voor velen niet, omdat je eerst een account moet aanmaken.
Als je het bestand gewoon direct op het topic plaatst kunnen diegene die Scarm gebruiken het ook inlezen en aanpassen.
Het zou ook fijn zijn als je jouw ontwerp gewoon even print, scant naar .jpg en dit post voor diegene die Scarm niet gebruiken.
Re: baanplan jurgie02 h0 met c-rails
keerlus met minder railstukjes.
Re: baanplan jurgie02 h0 met c-rails
Ik volg :)
Re: baanplan jurgie02 h0 met c-rails
Hallo allemaal

@tjoekedoris ik zal het via Flickr hier posten maar je kunt dat van account maken wegdrukken en dan kan je de bestanden bekijken en downloaden

@marklinmanus dit probeer ik aan te passen

@stijn leuk

Jurgen