Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

marklin 37308 reageert niet meer op MS2

Gestart door zoldertreinman zondag 25 september 2016, 17:00:54

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
marklin 37308 reageert niet meer op MS2
Hallo allemaal
Ik heb sinds een paar jaar een M 37308 met mfx decoder die eerst dmv  MS 1 en later met MS 2 goed reed, en de lok heeft sinds april 2016 toen het dus goed reed, in kast gestaan en vorige week dacht ik, ik zet die lok weer eens op de baan maar hij reageert nu niet meer op MS 2 commandos
Ik heb nog een oude MS 1 liggen en dacht kijken of dat wel werkt en daar reageert de lok op een testbaantje, wel op, ik heb toen de MS 2 ge-reset en heeft open plekken,  en ik heb maar 1 mfx lok en dat is deze, alle andere loks zijn Marklin en Piko en sommigen met ESU 4 en alles rijdt verder OK
Wie kan hier iets over zeggen, alvast dank!!!
Re: marklin 37308 reageert niet meer op MS2
2 x hetzelfde adres gebruikt? Aangezien deze het wel alleen op een testbaantje doet.

Gr. Hans
Re: marklin 37308 reageert niet meer op MS2
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: marklin 37308 reageert niet meer op MS2
Check even of je niet per ongeluk mfx op je MS2 hebt uitgeschakeld.
Re: marklin 37308 reageert niet meer op MS2
Hans ja de lok staat op het fabrieks aanmeld adres en Ad ja goed idee ik check straks of op MS 2 de mfx uit staat
Re: marklin 37308 reageert niet meer op MS2
De lok doet het weer nadat ik op advies van Ad mijn  MS2 onder -lokprotocol- op ==mfx dcc mm== heb  gezet en het is dus voor elkaar, dank allebei en we gaan weer vrolijk verder met de hobby!! 
Re: marklin 37308 reageert niet meer op MS2
 :thumbup: