Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Nummerborden voor de modelbaan

Gestart door RMW donderdag 10 oktober 2013, 16:37:38

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Nummerborden voor de modelbaan
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Nummerborden voor de modelbaan
Voor iedereen die graag realistische nummerplaten op zijn modelspoor-auto's wil plakken, is dit wel een erg handige link. Bronneim biedt de mogelijkheid aan Duitse kentekenplaten in elke schaal uit te printen. Je kunt zelf kiezen voor een ouderwets DIN-kenteken of modern Euro-kenteken, je kunt de schaal en het aantal invullen en je kunt vrijwel elk detail van het kenteken aanpassen: van lettercombinatie tot kentekenrand en van deelstaat-wapen tot dealeromschrijving. Ook de kleinere kentekenplaten voor bijvoorbeeld motoren zijn mogelijk (1x op onderste kenteken klikken).

Directe link: klik.

Om jullie een idee te geven:

Re: Nummerborden voor de modelbaan
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Nummerborden voor de modelbaan
helaas zie ik geen nummerbord als ik het uitprint. alleen de header slechts.
Re: Nummerborden voor de modelbaan
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Nummerborden voor de modelbaan
Der Druck ist nur mit Microsoft Internet Explorer oder Microsoft Edge möglich.

Als je geen van beide bovenstaande browsers gebruikt wordt er ook geen kenteken geprint.
Re: Nummerborden voor de modelbaan
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2013

offline
Re: Nummerborden voor de modelbaan
Hier nog een Duitstalige site, waar naast Duitse, ook Oostenrijkse, Zwitserse en zelfs kentekens uit Liechtenstein gemaakt kunnen worden.

Hier moet je echter wel zelf na het maken van het betreffende kenteken, deze met de rechtermuistoets opslaan of openen in een plaatjesbewerker en op de juiste grootte dan uitprinten.
Re: Nummerborden voor de modelbaan
Dank voor de handige link weer onder de aandacht te brengen.

Naast nummerplaten genereerd de link van Frank ook plaatsnaamborden van verschillende landen.

Groet,
Erik

Re: Nummerborden voor de modelbaan
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Nummerborden voor de modelbaan
Citaat van: brund55 op zaterdag 06 augustus 2016, 22:56:23
Der Druck ist nur mit Microsoft Internet Explorer oder Microsoft Edge möglich.

Als je geen van beide bovenstaande browsers gebruikt wordt er ook geen kenteken geprint.
Met edge of windows 10 ook niet zichtbaar. Ik heb wel veel andere linken gevonden maar dan moet je het plaatje kopieëren en in excel verkleinen. Ik zoek er eentje die gelijk in de juiste schaal afdrukt.

Hieronder eentje van Reemst.com