Sprinter,
Wat is het verschil met de railmassa aansluiting die uiteraard van de centrale komt en naar de spoorstaaf gaat van de rails en de aansluiting vanaf de rails naar GND of BR??? Het is toch dezelfde draad of zoals je wil dezelfde aansluiting.
Helemaal mee eens en in mijn beleving helemaal niets, maar ik probeer zaken uit te sluiten.
:offtopic:Ik heb een aantal jaren op een helpdesk electronisch bankieren bij een grote bank gewerkt en daar kwam de klant steevast met de mededeling hij doet het niet. Maar wat? Door het stellen van logische en onlogische (door sommigen getypeerd als stomme) vragen kreeg ik vaak de kern van het probleem boven water en kon ik een adequate oplossing aanbieden.
ontopic: Op de rails rijden treinen, deze activeren de bezetmelders dus dat is een signaal.
Kan, en ik ga er vanuit van niet, dit eventueel na verloop van tijd tot een storing leiden?
Door het tijdelijk rechtstreeks aansluiten van de GND/BR aan de Ecos sluit je deze oorzaak m.i. uit.
En vandaar ook mijn vraag over het type kabel.
We zullen ook even moeten afwachten wat Henkie89 (en ook rscosworth hoop ik) meldt over het aantal modules in de ECOS.
Henk