Hallo allemaal,
Het is al weer een hele tijd geleden, dat ik actief bezig was met mijn baan en het forum.

Toetsweken, deadlines, verslagen en presentaties die allemaal afgemaakt moesten worden. Kortom het waren een paar hele drukken maanden.
Ik ben nog niet klaar want de eindexamens komen er weer aan.

Maar het is vakantie dus is er ook tijd voor de treinbaan.
Met de ligging van de huisjes was ik niet te vrede, zijspoor zat in de weg, teveel een rechte weg, seinhuis stond naast de kerk. Er klopte het een en ander nog niet voor mijn gevoel.
Het hele dorp is in de afgelopen 48 uur veranderd. Alleen de kerk en het station staan nog op de zelfde plek.
Tot verkort liep er een zijspoor dwars door mijn dorp heen, in eerste instantie leek mij dit leuk. Maar het nam veel te veel ruimte in beslag. Het zijspoor is nu verplaatst van diagonaal door het dorp naar parallel aan de hoofdsporen. (zie foto)
Door verplaatsing van het zijspoor is er ook een ruimte vrijgekomen tussen de kerk en het pension. Nu heb ik al een gemeentehuis van Vollmer inclusief polizei, maar het gemeente huis dat ik gister op internet zag was nog mooier.
Dus vanmorgen ging de bel en daar kwam mijn bestelde gemeentehuis binnen. Het is het Rathaus Allmannsdorf geworden van faller.
Hieronder het resultaat van het 'nieuwe dorp'
Ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden!
Groeten Quinten,