Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Baanplan omzetten naar C rail

Gestart door kevinpijls zondag 07 februari 2016, 16:40:25

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Baanplan omzetten naar C rail
met nummers en industrie aan de andere zijde
Re: Baanplan omzetten naar C rail
Hey Herman,

Allereerst wederom bedankt! Heb toch nog even een vraagje

Is het ook mogelijk om het goederengedeelte ecxact zo te maken als in voorbeeld 1, echter alleen dan op de plaats van voorbeeld 2?

Aangezien in voorbeeld 2 het een andere goederentraject is.. Dus eigenlijk het goederentraject van 1 op de plaats van het traject bij 2..

Graag hoor ik van jou.

Alvast dank
Re: Baanplan omzetten naar C rail
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Baanplan omzetten naar C rail
Hey Kevin,

ben even een aantal weekjes het land uit geweest, vandaar deze wat late reactie. Zie dat je het baanplan nu wel met rangeer mogelijkheid wil, terwijl je er eerst niets voor voelde :help:.
Maar om even terug te komen op Reactie #86;
CiteerHelaas loop ik toch tegen wat problemen aan, nu ik gestart ben met de bouw van mijn baan. Voornamelijke problemen met het schaduwstation icm de klimspiraal...
Ik zie hier geen probleem. Bij het tekenen van het baanplan heb ik hier van jou geen probleem over gehoord en de uitvoering is anders dan aan de linkerzijde. De 'oplossing' voor dit probleem is al gegeven door Cees (BR98-10). Baanplan aanpassen kost meer dan één plaat MDF.
Wat betreft het zwarte spoor, dat was bedoeld als passeer spoor, om zo de drie opstelsporen te kunnen gebruiken waarvoor ze bedoelt zijn. Zal even kijken of die slinger er makkelijk uit is te halen.

Groet,
Dirk
Re: Baanplan omzetten naar C rail
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Baanplan omzetten naar C rail
Hier een aanpassing van het zwarte spoor, nu zonder slinger. Is zo vloeiender ook mooier.



Groet,
Dirk
Re: Baanplan omzetten naar C rail
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Baanplan omzetten naar C rail
Even doorgeborduurd met het idee van Herman en het bestaande baanplan.



Groet,
Dirk
Re: Baanplan omzetten naar C rail
links en rechts zijn de wisselstraten het zelfde, dus dat is geen probleem.
Denk alleen dat je aan de bovenkant niet uit komt met je ruimte