We gaan nog eventjes door, de lente is nog niet gearriveerd
Rest van de Wissels zijn ook weer aangesloten. Dus was vooral veel draden trekken en aansluiten.
En het huidige wisselplannetje is geschetst.
Ik hoop stiekem op nog even wat koudere dagen , dan kan eindelijk de stroom op de baan, kan nu ook maar ik wil eerst het "rondje" compleet hebben, uiteraard dan wel nog zonder draaischijf en rangeer pleintje..
Paar foto's
Waarbij de laatste foto een bovenaanzicht is en dus vertekend, de onderste 2 sporen met slanke wissels liggen lager (nivo 0 )
Schets van de wissels in Plaatje 2 is links met de klok mee. Rechts tegen de klok in. Zal plaatje aanpassen haha met een pijltje.
Het baanplan wat ik probeer te maken is dat er 4 treinen zonder de baan in blokken te verdelen, tegelijkertijd kunnen rijden, en dat er daarnaast ook nog eens rangeermogelijkheden zijn.
Dit alles zonder een groot schaduwstation, de meeste baanplannen in de catalogi gaan uit van maximaal 2 tegelijk rijdende treinen als er geen bezetmelders worden gebruikt.
Een nieuwe uitdaging, maar het is na mijn herstart met modelspoor 17 jaar geleden ongeveer, mijn 5e baanplan..
Klaar is ook maar af wat mij aangaat 😂 haha