Tony,
Misschien geeft mijn idee 💡 jou straks ook weer moed om het wel te doen
Mijn idee/fantasie is eigenlijk een mengeling van old skool rijden waar je destijds bijna verplicht gescheiden banen moest hebben, met meerdere trafo's, en nu maak ik gebruik van de voordelen van digitaal rijden die er ondertussen zijn.
Een beetje terug naar mijn jonge jaren, met de voordelen van wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is... maar dan weer niet het uiterste van de mogelijkheden , vanwege misschien meer kansen op storingen en zelf aansluit fouten maken enz. voor mijzelf geeft het misschien ook minder plezier omdat je dan toch weer met een pc bezig bent, terwijl ik juist even iets anders wil doen dan naar een scherm kijken.
Ach het zit allemaal in mijn koppie, en denk dat het misschien voor sommige herinneringen oproept aan vroeger, en voor sommigen juist heel saai is. maar denk/hoop dat het ook zichtbaar maakt wat dan weer op een niet te ingewikkelde manier nu mogelijk is met de huidige techniek in een middelgrote ruimte..
Achterliggende gedachte is ook dat als straks een van mijn 2 kleinkinderen die ik ondertussen al heb, strakjes een locje kunnen uitkiezen om mee te rijden, dat ik deze op een plekje op de baan kan zetten, een ms3 in hun kleine handjes geef en rijden maar.. zonder dat er in principe rare dingen kunnen gebeuren 😊🚂
Het kan ook eeen fiasco worden hoor, maar niet geprobeerd 😊😂😂😂
Ik beleef de hobby op mijn manier, en dat maakt de hobby juist voor iedereen zo mooi, je kunt alle kanten op 😉