Nieuws:

Voor onze Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

De modelspoorbaanfoto's van Frank

Gestart door frank-103 zaterdag 30 januari 2016, 17:57:38

Re: De modelspoorbaanfoto's van Frank

Als het maar Zwitsers is.

Het blijven schitterende robuuste machines Frank die Sudexpress locs. :thumbup:
Deze uitvoering is ook zeer fraai om te aanschouwen.

Heel veel rijplezier toegewenst.

Groet Michel
@Wico : het is geen goedkope lok en dan geeft de ervaring met de Coop lok bij Michel best te denken, had ik niet beter de Marklin variant kunnen bestellen? Mijn lok doet het tot op heden wel goed en doorgaans rijden mijn treinen maar een fractie van de tijd die de treinen van Michel rijden. Kans is groot dat Michel in 2 dagen meer rijdt dan ik in 2 jaar. Ik hoop dat de Sudexpress het goed blijft doen, ik heb tot op heden geen reden hem terug te sturen.

@Michel: ik heb Sharky (Roco Vectron) ook en de Marklin 1828 staat in bestelling, ik vind deze Rail Force One locomotieven erg mooi. Voor beiden geldt dat ik ze echt heb gezien, dat maakt het extra leuk ze op de baan te hebben staan.

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

Hoi Frank,

Mooie lok!  :thumbup:

Iemand van de club had twee loks van Sud Express gekocht.
Zelfde loks alleen een andere beschilderde kap.
Gekocht bij Lippe en na de garantieperiode kwamen er problemen met de decoders.
Lippe gaf niet thuis.
Vervolgens kontakt op genomen met Sud Express en die zei stuur de loks maar op.
Sud Express heeft de (ESU)decoders kosteloos vervangen.

Henk

Märklin fahren-ärger sparen

Wat een imposante knoeperd, Frank !
Zeker naast het kleinere broertje op je baan ( kep 2 x het beeld stop gezet om het verschil te zien )  :)
Daar kun je op de stamtafel wel 2 slepen achter hangen en van de bewonderende blikken van de Noordhollandse 3railers genieten  O:-D

Wel af en toe wat liefkozende woordjes aan de ESU decoder richten ! Die zijn daar erg gevoelig voor !

Grtz Tony
@Henk: ik heb mijn lok expres bij een Nederlandse winkelier gekocht, dan kan ik desnoods even naar de winkel rijden. De 9 uur die Michel met zijn lok had gereden, daar doe ik waarschijnlijk 9 jaar over, ik rijd ook niet geautomatiseerd, ik hoop dus de komende 5 jaar geen garantie nodig te hebben.

@Tony: ik vind Sharky geweldig, deze Euro9000 vind ik ook heel fraai en ik heb ook de Marklin 1828 besteld. Dan komt er nog een fraaie 1600 van Roco uit, als die ergens in de aanbieding gaat verkoop ik, mocht dat nodig zijn, gewoon de boot!

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

@citaat  :lol:  :lol:  :lol:  :thumbup:

Groeten,

Erik.