Citaat van: modeltreinverzamelaar op woensdag 20 juli 2016, 19:59:44
belangrijker is de aansturing en controle daarop.
De aansturing klopte al niet destijds (we praten dan over Kingsbridge de beleggingsidioten) die totaal geen sjoegen hadden van het bedrijf wat ze overnamen.
Adviseur op adviseur en ja die jongens kosten wel veel, wat uiteindelijk ook tot een haast failliete boedel leidde, maar ook dat ligt al weer achter ons.
Denk je nu werkelijk dat een geldbelegger goede afspraken kan maken over technische zaken aangaande modeltreinen?
Denk dan nog eens goed na, want je kunt wel nagaan dat als je wel de knowhow hebt, en de afspraken daarmee afstemt, dat je dan ook met Chinezen afspraken kunt maken.
Zowel de aansturing en de controle erop faalde aan alle kanten.
Dus zo ook bij de grondstoffen, daar kwam natuurlijk ook zooi tussen want als je niks controleert dan zie je ook niks, en eigenlijk is dat de schuld van die geldwolven die Märklin hebben leeg getrokken.
Jammer dat ze die niet aansprakelijk kunnen stellen, want als er niet was uitgeweken naar China dan hadden we nu wellicht geen last meer van zinkpest.
Denk dat Alphons ook wel gelijk heeft immers de consument op zich zal veel moeilijker een zaak aanspannen, en dan de gok durven nemen dat het ook niet gebeurd........ergens is dat riskant als je het goed beschouwd.
Wellicht toch maar eerst een zooitje handtekeningen ophalen van eigenaren die lok's hebben met zinkpest, en daarmee een zaak aan het rollen proberen te krijgen.
Want doe je zoiets individueel dan zal het al snel schikken worden, maar worden het er meer en meer........dan kunnen ze het niet zo gemakkelijk wegpoetsen.
M.v.g.
Hans V200.0