Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Brawa V90

Gestart door Jasperkc donderdag 14 juli 2016, 21:24:14

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Brawa V90
Lid sinds: 2007

mooie 44er bij de VSM

offline
Brawa V90
Hallo allemaal,

Ik ben aan het overwegen om een V90 van Brawa aan te schaffen. Ik weet alleen niet waar ik allemaal op moet letten. Ook wil ik graag weten wat de ervaringen zijn van deze Lok. Is er ook ergens een vergelijkingssite te vinden van de verschillen tussen Märklin en Brawa. Ik overweeg om te gaan voor de digitale versie nr: 41525. Als dit me bevalt zit ik er ook over te denken om een V100 eveneens van Brawa aan te schaffen. Ook hiervoor geldt hetzelfde als voor de V90.

Alvast bedankt voor de eventuele info!
Jasper
Re: Brawa V90
Lid sinds: 2009

offline
Re: Brawa V90
Volgens mij (maar dat is mijn gevoel hoor) staat brawa qua detaillering op een hoger niveau dan Marklin
Re: Brawa V90
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

offline
Re: Brawa V90
Als je voor de V100 gaat van Brawa, let dan op dat je een exemplaar van de tweede serie krijgt. De eerste reeks had wat problemen met de motor (zie klik, klik en klik).

Groet, Marc
Re: Brawa V90
Lid sinds: 2014

offline
Re: Brawa V90
Je hebt gelijk over de detaillering die is meer/beter dan bij marklin alleen is dat spul zo klein dat je het alleen ziet als je de lok in de hand hebt of als je er een close up van maakt met een camera.
Rij gedrag kan ik niks over zeggen heb zelf 2 v100 van marklin uit de laatste serie die rijden wel heel mooi enigste min punt daarvan is de dunne reling van de opstap en dus ook heel teer🤔
Re: Brawa V90
Lid sinds: 2007

mooie 44er bij de VSM

offline
Re: Brawa V90
Hallo Mark,
Dat van die reling is bekend en om die reden overweeg ik ook om te gaan voor de Lok van Brawa als die niet veel duurder is dan de versie van Märklin.

Groet, Jasper.