Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Stroomdraden Peco SL-17/SL-102 aansluiten

Gestart door flevoland2012 zaterdag 25 juni 2016, 20:28:25

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Stroomdraden Peco SL-17/SL-102 aansluiten
Ben een testbaan aan het aanleggen en nu wil de Stroomdraden Peco SL-17/SL-102 aansluiten op o.a. de draden van de aansluitbox, ik had ik gedachte om een kroonsteentje te gebruiken, maar ik weet niet welke precies geschrikt is. Er zijn meerdere draden 2 draden bruin/rood vanuit de k-rails aansluitrail en 3 draden vanuit de peco rail sl-102 met de midden strip sl-17, ik heb de kleuren bruin en rood aangesloten op de rail en een gele op de middenrail, maar nu moeten ze allemaal aangesloten worden aan de bedrading van de aansluitbox.

Welke onderdelen kan ik het beste gebruiken een kroonsteentje op een verdeeldoos, en dus alle draden een stekkertje aanmaken. of moet de peco rail met middenrail rechtstreeks op een trafo aangesloten worden?

hoop dat iemand me goede advies kan geven
Re: Stroomdraden Peco SL-17/SL-102 aansluiten
Hoi,

Maak het jezelf niet onnodig moeilijk. Zet twee bruine draden aan je Pecorail en een rode Aan de Sl-17 strip.


De boel verdelen kan op vele manieren.
Ik denk dat als je even zoekt op ringleiding je vele ideeen opdoet.

Mijn oplossing kun je hier zien. http://forum.3rail.nl/index.php?topic=31046.msg895722#msg895722
Is Peco rail met Weichen Walter stripjes voor de middencontacten.
En alle draden zitten aan een soldeerstrook gesoldeerd waar een dikke draad onder zit.

Mvg,Robin