Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

problemen met anyrail en vraag over koploper

Gestart door adepqr woensdag 15 juni 2016, 00:16:18

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
problemen met anyrail en vraag over koploper
Hallo allemaal,

Ik heb een tweetal problemen waar ik niet uitkom. Ik ben een beginnend spoorfan en heb een Marklin C-rail baan ontworpen met anyrail. Mijn ontwerp heeft drie lagen maar ik krijg de lagen er niet in. Als ik het 3D model bekijk klopt alles en is alles op de hoogte die het hoort te zijn maar als ik laag voor laag alles wil bekijken dan lukt dat niet.
Is er iemand die me hier mee kan helpen??

Tevens dient zich nu ook de tweede vraag aan, hoe kan ik het beste 3 lagen in koploper tekenen? Gewoon drie tabbladen nemen en aansluitende baanstukken op alle tabbladen terug laten komen of alles "uitsmeren"op 1 tabblad?

Jullie hulp en opmerkingen/adviezen over mijn spoorplan worden bijzonder gewaardeerd !

Gr.,

Arie Dekkers
Re: problemen met anyrail en vraag over koploper
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re: problemen met anyrail en vraag over koploper
In koploper zou ik alles op een tapblad zetten, of een tweede monitor aan sluiten zodat het volledige baanplan op een scherm staat en de rest, locomotieven overzicht en rijwindow op het andere scherm.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: problemen met anyrail en vraag over koploper
Hoi Peter,

dank je voor je reactie. Ik heb nog een 23 inch scherm staat en een goede grafische kaart in de PC, dus dat moet lukken.
Ik ga het vanavond direct aansluiten ( en een plekje zoeken voor het tweede scherm).

Gr.,

Arie