Nieuws: Hou zondag 24 november 2019 vrij in je agenda! Dan is de jaarlijkse 3railforum gastendag! Lees er meer over in de aankondiging!
+  3railforum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Modelbaanbouw
| | |-+  spoorse zaken van Dick(ie)
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: spoorse zaken van Dick(ie)  (gelezen 6196 keer)

marklintim

• Stamgast
  • trotse M-rail rijder
Re: spoorse zaken van Dick(ie)
« Reactie #50 Gepost op: woensdag 28 juni 2017, 18:33:40 »

ziet er allemaal goed uit dick :thumbup: :thumbup:
succes verders

Vriendelijke Groeten,

Tim
zie ook eens Modelbaan Getswoud
mijn grootspoor foto's

Dickie

• Toffe Gast
« Reactie #51 Gepost op: woensdag 02 augustus 2017, 21:57:06 »

even tijd voor mezelf, dus dacht wat ga ik eens doen. Ik had al een probeersels liggen van mijn gipsmallen qua muur, dacht het installatiespoor wat ik al gemaakt had ga ik mooi aankleden met muur.

Bij deze het eerste probeersel opgeplakt en hopelijk blijven ze hangen, ze zijn nog spierwit, ze krijgen nog wel een kleurtje maar dat komt nog.

Door het vorige keer te vroeg uit de mal halen waren de muurtjes gebroken, 1 heel gunstig voor de kopse kant en de andere met bovenin een hapje eruit.

Als het stukje bovenop eruit laat geeft het wel een mooi effect, alsof er een paar vandalen bezig zijn geweest.

Dickie

• Toffe Gast
« Reactie #52 Gepost op: donderdag 03 augustus 2017, 00:24:15 »

Het gehele stuk waar ik muur wilde plaatsen is goed gelukt met de mallen en de gemaakte gipsmuren. Nu nog een goed kleurtje geven, klein beetje groen erbij, het spoor aankleden, draadje goed onder de rails wegwerken en op 3/4 punten de rails even vastleggen.

En dan kan die op zolder aan de muur en kan ik al mijn treinen in de Central Station op een veilige, makkelijke en snelle manier installeren.

Tony

• Vaste Inboedel
  • Märklin fahren-ärger sparen
« Reactie #53 Gepost op: donderdag 03 augustus 2017, 09:20:36 »

Da's een mooi idee voor het programmeerspoor, Dick  :thumbup:

Ben benieuwd, hoe dat er straks "aangekleed" uitziet  :P

Grtz Tony
63-jarige digibeet en dit vind ik leuk; schilderen, gitaar spelen, avonturen met Carl beleven, mijn banen handmatig bedienen en met ouwe troep iets nieuws maken

Topic: Modelbaanbouw http://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.msg879109#msg879109

peterke33

• Vaste Inboedel
  • Non mi importa di me
« Reactie #54 Gepost op: donderdag 03 augustus 2017, 10:55:34 »

Dick

Dat heb je heel mooi gemaakt hoor, ben erg benieuwd naar het totaal plaatje.  :P

Dickie

• Toffe Gast
« Reactie #55 Gepost op: donderdag 31 augustus 2017, 10:22:41 »

Ik heb het installatiespoor alvast aan de muur gehangen een paar weken geleden, dan kan ik in ieder geval vast beginnen met het installeren van treinen op mijn Central Station. Verder heb ik nog wel een paar foto's van mijn te realiseren baan, deze komen ook nog vandaag op het forum.

Dickie

• Toffe Gast
« Reactie #56 Gepost op: donderdag 31 augustus 2017, 16:40:57 »

Het uploaden voor vandaag is helaas niet meer gelukt, ik zal proberen om dit morgen te realiseren.

Dickie

• Toffe Gast
« Reactie #57 Gepost op: vrijdag 01 september 2017, 11:33:29 »

Hierbij de beloofde foto's. Ik ben natuurlijk nog lang niet klaar  O:-D ondertussen heb ik al heel veel ideeën en gedachtes in mijn hoofd hoe ik het wil bouwen en wat ik allemaal wil realiseren op mijn baan.

Dickie

• Toffe Gast
« Reactie #58 Gepost op: woensdag 01 mei 2019, 13:58:35 »

Zo te zien is het alweer minstens 120 dagen geleden dat ik een update heb geplaatst. Zal eens kijken of ik binnenkort ook weer eens een paar foto's kan plaatsen in mijn topic van de kleine vorderingen.