Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

gaarne advies

Gestart door 1base2 woensdag 31 oktober 2007, 11:05:36

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
gaarne advies
1base2
gast

gaarne advies
Hallo mede forumers

Ik ben nog een beginner en ben al een paar weken zelf bezig om een baan te ontwerpen en iedere keer vind ik het toch net niets nu was ik afgelopen zaterdag in groningen bij de opening van de nieuwe Marklin store erg mooie winkel geworden!
En daar heb ik een oudere Marklin magazin ( 01 2007) meegenomen en daar staat toch een mooie baan in (mijn mening) pagina 34 tot 39 zie ook de onderstaande link en dan pagina's 5-6-9 en 10

http://www.maerklin-info.de/mm/downloads/MM_0107_Download.pdf

Mijn vraag aan jullie? is dit ook voor een beginner te doen!
Ik wil hem uit gaan voeren in C rails en de tafel past ook in de daarvoor beschikbare ruimte zo kan ik hem ook op rolwieltjes zetten zodat als ik er achter bij moet de tafel aan de kant kan zonder dat ik mijn nek hoef te breken

Gaarne jullie mening over dit plan

spoorze

Treintijn
Re: gaarne advies
Lid sinds: 2007

offline
Re: gaarne advies
Ziet er leuk uit.
Ik denk wel dat dat haalbaar is.

Anders kun je ook inspiratie opdoen in andermans baanplannen.

Dennis
Re: gaarne advies
Lid sinds: 2006

offline
Re: gaarne advies
Gewoon aan beginnen, bij problemen is er altijd het forum nog  :idea:
Re: gaarne advies
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: gaarne advies
vindt het er mooi uit zien
en ik was ook een beginner en je moet toch eens ergens mee beginnen zeg ik dan maar heb zelf mijn baaan een tijdje op de grond gelegd en ondertussen 100 x veranderdt daarna over het grote deel tevreden op de plaat gelegd en klaar nu kan ik aan 1 kant met sscenery beginnen en de andre met baanstukken en evt een rolbrug varanderen
gewoon proberen dan lukt het vanzelf en idd net wat janus zegt
je kunt hier veel dingen leren en veel hulp krijgen
ddus succes  :D :D
groet robert