Hallo allen,
Iedereen een goed en gezond 2021, en laten we hopen op een normaler jaar.
@Michel: Dank je wel,

en de bussen komen vlak bij de Hembrug te staan. Wil ook nog de stenen abri hebben. Deze stond precies zo 1 bij de halte Hembrug.
@Tom: Dank je wel
@Dirk-Jan: Dank je wel,

Was wel een mooie uitgave van Arti.., Zaanser kon niet. Had al een keer bij die man die zelf de bussen op kleur maakt. Maar een Enhaba bus had hij niet.
@Tony: Dank je wel,

Heb aan beide nog veel herinneringen, voorheen wel met deze bussen mee geweest. En mijn moeder werd altijd boos als deze grote bussen voorbij racen. We woonden op de Haven, met een straat van klinkers en aan het water in een Huis van rond 1900. Dan was dan behoorlijk schudden, en alles kraakte.
@Peter, Dank je wel

, uhhh Parijs duurt nog wel even, daar had ik eind januari 2020 corona opgelopen. Heb daar een iets andere herinnering aan. Maar het blijft wel een mooi park.
@Wico, Dank je wel,

Thema word zoals ik het nu ongeveer wil drie of vier landen . Met alles wat rijd wat ik mooi vind.
Kan geen echte keuze maken.
@Barry: Dank je wel,

De andere bus onderdelen komen ook nog. Zal een mooi geheel worden.
Dit jaar weer verder met de brug. Want de laatste tijd veel omgebouwd naar digitaal. Moet er nog wel een aantal, maar moet eerst weer even sparen.
En probeer de zolder dit jaar verder voor elkaar te krijgen dat ik er kan bouwen.
Uitdagingen zat.
M.vr.gr. Erwin