De laatste CNC frezer van vier welke ik zelf via Google gevonden had heeft inmiddels gereageerd en gevraagd om een DXF bestand om te kijken of hij de 'Shapes' kan frezen. Daarvan verwacht ik nog een prijsopgaaf.
De vijfde CNC frezer, welke ook voor een collega forum lid dergelijke 'Shapes' heeft gefreesd, heeft ook gereageerd en daarbij een reëel aanbod gedaan voor het frezen van 16 platen
Populieren Multiplex volgens de vormen in het DXF bestand,
13 stuks van
18mm dikte en
3 stuks van
9mm dikte. Alleen het transport moet ik zelf regelen.
Voor de officiële prijsopgaaf heb ik het ontwerp van de 'Shapes' geconcretiseerd in een nette tekening. Daarbij heb ik de hele tafel over de breedte as gespiegeld. Dan worden de hellingen
omhoog 2,6% en
neerwaarts 2,9%.
Verder heb ik ook de lopende bestelling van de MFU module van Uhlenbrock (65110), welke al 10 jaar in bestelling stond, geannuleerd en gewijzigd in de aangekondigde '
IntelliBox 2 neo (65150)'. Eens kijken of deze wel ooit uitgeleverd wordt. Heb echter geen idee hoe deze er uit gaat zien maar heb er, net als in alle andere Uhlenbrock apparaten die ik heb, wel vertrouwen in dat het wederom een functioneel apparaat zal worden.
MvG,
Timaximus