hallo allemaal
vandaag dan toch maar wat gedaan
zal onder de foto's uitleg geven waar nodig is
veel kijk plezier
groet robert
1
een paar baan huisjes (containers ) er staat gereedschap bij en aan de rechterzijde is een rangeerder bezig om iemand te redden die onder een aantal zware pallets is gekomen de ambulance komt net aanrijden (ooit komt er verlichting bij moet ik eerst aanschaffen tevens ook de ver stralers zullen later worden geplaats net als bij de trukkers stop )
2
helaas een slechte foto (als ik tijd heb morgen zal ik een paar andere plaatsen ) hier de nedloyd container in beeld met een paar kabelhaspels erbij en wat ander materiaal
uiteraard is dit volledig geweatherd (staat er wat slecht op maar het is echt zo )
gereedschappen erbij enz enz
3
hier wat beter te zien
alleen het grijs staat er wat flets op maar al dit is gelijdelijk geweatherd de wasplaats is afgebroken en gedemonteerd en in delen geplaatst als nieuwe wasplaats (iets rechts ) de rest van het perron is ook verouderd en waarnodig ingevuld met rest materiaal
alle wagons die achter staan zullen niet gebruikt worden dus staan er voor de sier zeg maar
4
hier wat beter te zien de wasplaats die ik dus met roosters alles erbij zelf gemaakt heb omdat die andere gewoon het net niet was vond ik het moet er ook buiten gebruik uitzien vandaar het gras en de rolluiken die dicht zitten
5
wat verroestte draaistellen en een kapotte trap erbij wederom het is echt mooier geweatherd dan dat op de foto te zien is
6
dit is dus nog niet klaar maar de werkplaats staat op de goede plek
het hek zal later geplaatst worden en de verlichting ben ik nog niet uit welke ik erbij wil hebben staan tevens moet ik rechts nog in de hoek en het blauwe gebouw wat er eerst ston wordt vervangen door een mooiere de betoncentrale zal wel terug keren net als uiteraard de containers en de overvaller
maar zolang ik er nog bij moet kan ik nog niet veel
het beton zal ook verouderd worden met nieuwe stukken erin en uireraard ook wat meer groen in dit gedeelte de spotter staat ook alweer te popelen om te kunnen kijken
7
had nog gezegd neem een grotere ladder
8
het ongeval beter in beeld
er komt uiteraard reddings personeel bij te staan en een dokter enz enz brandweer met zaag apperatuur enz
ook heb ik besloten om mijn trix gebouw te koop te zetten hij is me toch te groot en kan hem nergens inpassen de doos alles is nog aanwezig !!! advertentie zal ik plaatsen en evt een foto kan ik sturen hij is goed in elkaar gezet maar zorg wel dat je er de plaats voor hebt hij is groot
groet robert