@bert
dank je
en ja soms hoef ik niet zo heel erg te zeuren bij mijn vrouw
het was eigenlijk zo: er stond op marktplaats een rolbrug nieuw voor 150 euro en dat is natuurlijk een buiten kans (alleen de doos was verkleurd maarja die gebruik ik niet ) ik vroeg anita voor 140 en ok dat mocht ik heb die man gemail voor 140 incl verzenden en na een week kwam een reactie met maak maar over het is goed
dus zo gezegd zo gedaan en nu ligt hij er
toen kwam gert (v200 marklin ) met een bod van 7,50 incl verzenden voor 2 24951 rails (ook een buiten kansje ) dus ik weer vragen en weer klaar
vervolgens mijn baan iets aangepast en dus 2 x een stootblokje over deze ingeruild en de laatste rails gekocht en had nog geld over voor 2x rails
en nu dus gisteren een beetje slijmen en weer 6 erbij en klaar
(ik heb een hele lieve vrouw hoor !!dat helpt ook )
@omelaurus
je hebt helemaal gelijk helemaal niet aan gedacht bedankt voor de tip !!
@egmaf ik heb altijd wel liever een soort zekerheid dus dan denk ik aan een showstukje met een schroef of spijker erachter ofzoiets
@dennis
bedankt hoor ik baal al een flink tijdje dat hij er nog niet is maarja de datum bij rez veranderdt nu tenminste niet en tot nu toe kan hij zo maar komen want het is het tweede kwartaal dus ik hoop erop maar verwacht nog niks wel alvast bedankt voor deze mooie plaatjes
@wilfried
zou kunnen maar ik wil dus eigenlijk niks erachter hebben (ik heb een plan maar weet niet of dat lukt maar het heeft met een dieplader te maken en de piko loc en een grote kraan)
maar eerst een beetje sparen weer
mijn vrouw wordt gek !!
allemaal bedankt voor jullie tips en reacties
groet robert