Hallo,
ik heb problemen om de DR4018 op adress 201 in te stellen. Lukt me niet. Graag help van ervaringsdeskundigen.
Ik heb volgende configuratie : Intelibox eerste generatie , software 1.50x , instelling op Motorola New format , keuze omwille van mijn lokdecoders , Viessman 5211/5213 decoders en LDT decoders.
DR4018 gekozen omwille van prijs , instelbaarheid seinstelsels en (naar ik meen) bruikbaarheid voor zowel DCC als Motorola formaat.
Heb de configuratie meerdere keren gedaan volgens de opgegeven procedure van de handleiding (Intellibox nog steeds in Motorola formaat , programma spoor , doorlussing signal en power , gloeilampje tussen OUT1-1 en OUT1-C , keyboard adress instellen,....)
maar adressinstelling lukt niet. Hulp gevraagd van fabrikant : probeer met DCC . Suggestie gevolgd, IB op DCC format , ganse mikmak opnieuw --> lukt maar enkel voor kanaal 1. Daarna IB terug op Motorola formaat gezet , aansturing DR4018 werkt niet meer. ( als bijkomstig probleem daarna ervaren dat IB steeds in kortsluiting ging na opstarten boosters..... maar via internet zoektocht is dit ondertussen terug bijgestuurd en opgelost ). Terug probleem/status gemeld aan fabrikant en antwoord is : "U dient ten alle tijden na het wijzigen van het protocol de module opnieuw te adresseren. De module detecteert het protocol tijdens het adresseren.".
Ik weet echter niet hoe ik dit antwoord moet interpreteren gezien de voorgaande testen. Vragen voor extra info blijven helaas onbeantwoord. Jammer.
Iemand die me uit eigen ervaring kan helpen om dit werkende te krijgen met de opgegeven configuratie ?
Alvast Dank
Dirk