Ben,
Waar heb jij dat plaatje vandaan ?
Volgens mij klopt dat plaatje namelijk helemaal niet.
Je sluit de lamp 2x aan op de B-pin, die lamp gaat echt niet branden dan.
Tranfos koppelen is bad practice ! (tenminste, parallel - en bij regelbare transfos is het ook zeker geen goed idee)
Als je een grote baan hebt, dien je je baan in meerdere secties te verdelen, en elke sectie van een transfo te voorzien.
(of één transfo gebruiken voor al je seinen en wissels, en een andere transfo voor je treinen te laten rijden)
In principe kan je een transfo seriëel koppelen, alleen komt er dan geen 20V wisselstroom meer uit, maar 40V, en dan krijg je ineens rook uit je seinen enz ... Je geeft ze dan immers dubbel zoveel als ze aankunnen !
Parallel koppelen van transfos is nooit een goed idee, geen enkele transfo is 100% identiek, en bij de minste hapering krijgt één van de 2 transfos, het hele verbruik te verwerken, met rampzalige gevolgen !
P.S. Electronica werkt op rook, grote componenten bevatten veel rook, kleine componenten bevatten weinig rook. Zodra de rook eruit is, werken de componenten niet meer, en nee, je kan ze niet bijvullen met rook !