Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net

Gestart door Sascha donderdag 07 april 2016, 09:31:23

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Beste forumgebruikers,


Binnenkort bestaan onze buren (stichting Beneluxspoor.net) en het gelijknamige forum óók 10 jaar! Op 28 juni 2006 werd de stichting opgericht. Natuurlijk laten hun dit heugelijke feit ook niet ongemerkt passeren. Er worden een aantal acties op poten gezet, waarvan dit de eerste is.

Er wordt de mogelijkheid geboden om een Beneluxspoor.net jubileumwagen aan te schaffen. Er worden twee uitvoeringen aangeboden. De H0 wagens zijn gemaakt op basis van de Roco Fccpps, de N wagens op basis van de Fleischmann Fccpps. Ook is het mogelijk om nummervarianten aan te schaffen van de standaard Fccpps en bieden we de bijpassende RailPro Hippel aan. De H0 modellen kunnen worden geleverd met wielen geschikt voor 3rail  :thumbup: :thumbup: :thumbup:. Een klein deel van de aanschafprijs gaat naar de Stichting.

Hieronder enkele foto's van de modellen.




Prijzen en bestelwijze en meer details vinden jullie in het topic op Beneluxspoor.net : http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,69029.0.html (Inloggen vereist!)


Namens het hele team van het 3railforum wil ik Beneluxspoor.net van harte feliciteren met hun jubileum!


Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Lid sinds: 2015

Hoe sneller, hoe mooier!

offline
Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Beneluxspoor, ook namens mij van harte en ook een leuk initiatief.

Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik blij ben met de keuzes die het 3railforum heeft gemaakt voor haar jubileumsetje.
Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Ieder zijn lol. Persoonlijk ben ik heel tevreden met deze wagentjes die ik vrij onopvallend kan inzetten in een sleep grindwagens. Goed bedacht wat mij betreft.  :thumbup:
Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Lid sinds: 2007

16 meter treintafel - Nederlandse modelbaan

offline
Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Gefeliciteerd! Nu railpro nog zo gek krijgen dat ze er zelf ook 1 voorzien van deze opschriften... ze hebben er toch genoeg  :D
Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
BENELUXSPOOR,
Gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum! Leuk geschenk in elk geval!
Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Nette actie maar geen interesse in Fccpps. Ik vier m'n eigen feestje wel tegen die tijd, de Beneluxtrein met logo op Frotterdam loopt al warm. :D



De Stichting wordt daar niet wijzer van maar ik ben al donateur. ;)

Gr, Ben.

Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Ik ben lid van meerdere fora en ook van Beneluxspoor.net. Ik kan mezelf dus wel feliciteren met beide jubilea. Ik weet nog niet of ik ook de cadeaus aanschaf. Blijkbaar wordt er goed overwogen over de aanschaf: 3railforum had in twee dagen tijd 350 wagens in bestelling. Beneluxspoor in drie dagen nog maar 26 stuks. Jammer dat de lok geen jubileumopschriften krijgt.
Dirk
Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Zeker ook een leuke actie bij de buren, maar volgens mij iets te veel om te kiezen waardoor men niet goed weet wat te kiezen.
Hier was het wat overzichtelijker...

Groeten,
Ton.
Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Ton, dat niet alleen. Hier speelt één woord extra mee: "Märklin". Veel mensen hier hebben meerdere wagons tegelijk besteld omdat het puur "märklin" is met een officieel nummertje. Want dat mag niet ontbreken in je märklin-collectie. Het ding wordt mogelijk opgenomen in de officiële "Koll" en daar hechten ook veel mensen waarde aan. Dan moet je dus een "collectors-item"-bestellen, zo'n kans krijg je niet vaak  :) Bij BeneluxSpoor zit niet specifiek één merk geconcentreerd met een bepaalde fan-base. Mogelijk als er een officiele uitgave van Roco was geweest zou het misschien wat harder lopen. Zelf denk ik van niet maar goed dat weet je nooit. Het is een leuke actie en ik hoop voor BeneluxSpoor dat het een succes wordt  :thumbup:

Groeten Ronald.
Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Ik ga niet mee in deze actie ondanks dat ik daar ook al rondhang vanaf het prille begin  :o)
Mijn reden;

Het locje is gewoon een omgenummerde roco railpro, heeft verder niks van doen met  Beneluxspoor.
Van de railpro wagentjes heb ik er zelf ook al een dozijn, niet erg lastig om daar zelf een decal of iets dergelijks op te plakken.
Dus iets te duur voor wat het is, wacht de nog aangekondigde komende acties wel even af.

Groeten Barry
Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
De railpro hippel is anders niet duur hoor. En volgens mij in 3-rail (bijna?) overal al uitverkocht. Dus wel mooi dat je hem hier dan nog kan krijgen.

Koen
Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Erg hard loopt de actie volgens mij niet.
Gestart op 5 April.
Stand op 27 April: http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,69029.msg3221657895.html#msg3221657895


Mvg,
Peter
Re: Jubileummodellen 10 jaar Beneluxspoor.net
Een voorzichtige conclusie zou kunnen zijn dat dit forumbeheer de achterban goed aanvoelt.