Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

De modelspoorbaanfoto's van Frank

Gestart door frank-103 zaterdag 30 januari 2016, 17:57:38

Re: De modelspoorbaanfoto's van Frank
De transportbakken komen van de ac tion en kosten 2,50 per stuk, er passen bijvoorbeeld 5 rijtuigen en een locomotief in.

IMG-20240802-WA0004.jpg

De shimmns hebben 2 bakken met vakjes gemaakt van piepschuim zodat de wagens niet beschadigen tijdens het transport.

IMG-20240802-WA0003.jpg

Märklin fahren-ärger sparen

Fraaie reportage van het buitengebeuren, Frank  :thumbup:
Levert ook messcherpe foto's op !

Wel jammer dat het witbrood in Bakkum op was; nou moest je ook nog zelf die zaadjes van de korsten peuteren.
Maja, je kunt niet altijd alles mee hebben en het spek ziet er heerlijk uit en maakt veel goed !  :P

Grtz Tony
Hoi Tony, ik ging voor de gezonde lunch, met vitamines en vezels etc. Ik hoop dat dit een beetje over komt?

IMG-20240802-WA0008.jpg

De lunch met Erik op de Sallandse heuvelrug (zie een wandelfoto hierboven) zou zomaar de indruk kunnen wekken dat die minder gezond was.

IMG-20240728-WA0031.jpg

Een foto van de lunch bij de Sallandse heuvelrug laat ik een beetje terughoudend  hieronder zien...

IMG-20240802-WA0010.jpg
Speciale Gast

8) Ik zie o.a. rucola, tomaat en patat waar vezels inzitten, dus je eet verstandig. :-)  :thumbup:
Enne mooie foto van de Sallandse heuvelrug. :)
Maar de foto van de lok is natuurlijk veel mooier. B)

zonder fantasie ook geen creativiteit

Niets mis mee, die lunch in Salland. Gewoon voor de lekkere trek. Altijd nog beter dan een zak vette zoute chips, zoals ik hier in het wijkwinkelcentrum de scholieren in de lunchpauze zie halen in de supermarkt. 🙄

Märklin fahren-ärger sparen

Die lok wel heeft wat weg van een grote, dikke Belgische friet, Frank  :P
En het sceneryplaatje nodigt uit tot modelbaanknutsen  :thumbup:
Wees wel voorzicht met de rucola  :warning:
Eet het snel op, of gooi het snel in de afvalbak !
Want......
Kan zeer gevaarlijk zijn !  :O
Mijn tante Fiona zaliger is er ooit in haar keuken over uitgegleden en heeft een lelijke smakkerd gemaakt  :?
Ze vonden haar 5 weken later onder de wand-telefooon in de gang.........

Grtz Tony
@Dirk-Jan: naast dat het een gezonde maaltijd was, was het ook heel smakelijk, wat ook fijn was. Ik durf zelfs te beweren dat Erik er een paar dagen later weer is gaan lunchen!

@FransW: de oven baked paprika chips is volgens de verpakking niet zo vet of ongezond, dat komt heel geloofwaardig over. Maar als lunch eet ik geen chips, dat is meer voor tijdens het kijken van een film of voetbalwedstrijd.

@Tony: bedankt voor de waarschuwing, ik ga vanaf nu de rucola met andere ogen bekijken. En voorzichtiger zijn met de rucola-schil, als die er is. Die gele g2000 is zeker smaakvol, maar als die al doet denken aan dikke Belgische friet, hoe zit dat dan met de ook gele class66? Al komt die dunner en langer over? De dunne en de dikke?
Heel hachelijk!