Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Voor wie een Kibri overkapping 39568 heeft

Gestart door KdeB woensdag 09 maart 2016, 18:45:58

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Voor wie een Kibri overkapping 39568 heeft
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Voor wie een Kibri overkapping 39568 heeft
Hallo

Ik zou graag willen weten wat de maat is van de binnenkant tussen de staanders van de boog
alvast dank

Mvg
Koos
Re: Voor wie een Kibri overkapping 39568 heeft
Er staan er 2 bij mijn vader ik kan je morgen de maten wel doorgeven,als je wilt weten of er 2 c-rails tussen passen is het antwoord ja maar wel na versmalling van de  ruimte tussen de sporen😆
Re: Voor wie een Kibri overkapping 39568 heeft
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: Voor wie een Kibri overkapping 39568 heeft
Hoi Mark

Volgens de handleiding is de perronbreedte 53mm en de ruimte tussen de perrons 117mm dus ik ga er vanuit  dat de breedte tussen de staanders 170mm is. Ik zou dat graag zeker weten.
Bedankt alvast voor je moeite.

Groet
Koos
Re: Voor wie een Kibri overkapping 39568 heeft
Lid sinds: 2009

Spoort nog steeds niet...

offline
Re: Voor wie een Kibri overkapping 39568 heeft
http://www.viessmann-modell.com/kibri/index.php?show=shop&search=true&cPath=&cat=&lang=de

Bausatz. Gleise und Bahnsteige werden hier von einer interessanten Hallenkonstruktion aus Eisen und Glas raumwirksam überdeckt. Mehrere Hallen können in beliebiger Länge und Breite hinter- bzw. nebeneinander aufgebaut werden, wobei sie je nach Wunsch oder vorhandener Anlage als Durchgangs- oder Kopfbahnhof eingesetzt werden können. Der Aufbau der gewölbten Dachkonstruktion bereitet im Modell keine Schwierigkeiten, lediglich die Montagereihenfolge der einzelnen Dachteile spielt eine Rolle.Geeignet für Modellgleise und Märklin C-Gleis sowie für den Aufbau mit der Viessmann Oberleitung. ICE-Erhöhung liegt bei. Durchfahrtshöhe variabel: 5,5/11,5 cm. Durchfahrtsbreite: 11,5 cm. Maße: L 44 x B 22,3 x H 13,5 cm. Schwierigkeitsgrad: 2 (Fortgeschrittene).
Re: Voor wie een Kibri overkapping 39568 heeft
De breedte is instelbaar tussen de perrons omdat er meerdere gaten voor de staanders in de perrons zitten!
Re: Voor wie een Kibri overkapping 39568 heeft
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: Voor wie een Kibri overkapping 39568 heeft
Mark

Ik wil 2 sporen + perron 7,5 cm overbruggen, dus de staanders staan niet op de perrons maar langs de rails.

Re: Voor wie een Kibri overkapping 39568 heeft
Koos,

Staat die kap niet in Wintrack? Dan kun je de lengte zo aflezen door er een lijn tussen te trekken.

Robin
Re: Voor wie een Kibri overkapping 39568 heeft
ruimte tussen de 2 staanders is ongeveer 15 cm
Re: Voor wie een Kibri overkapping 39568 heeft
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: Voor wie een Kibri overkapping 39568 heeft
Bedankt Mark