Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

beperkingen DDW

Gestart door RocnetHans zaterdag 02 april 2016, 01:45:47

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
beperkingen DDW
Lid sinds: 2016

Ik klooi eigenlijk maar wat aan

offline
beperkingen DDW
beste forumleden, dit is mijn eerste topic, dus nog even zoekende over de werking.

Ik heb een baan in opbouw welke ik bestuur met koploper en DDW. Op dit moment rijden er
5 treinen automatisch rond. Met de uitbreiding van mijn baan zal dit denk ik maximaal
10 worden (op 3-4 Delta boosters) met daarnaast de nodige S88-n terugmelders, wisseldecoders en seindecoders.

Zijn er mede DDW-gebruikers die ervaringen hebben met de grenzen van DDW voor
wat betreft het verwerken van de gegevensstromen. De PC welke ik gebruik is een
HP Compaq DX2300 MT met Intel Pentium dual processor E2160 1,8 GHz en 2Gb RAM.

Misschien is het helemaal geen issue en moet ik maar ervaren of dit gaat, maar wellicht zijn
er nu al zaken die ik met de baanopbouw kan meenemen om problemen voor te zijn. :)

groet, Hans

Re: beperkingen DDW
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: beperkingen DDW
Hans,

Hej je al eens bij de volgende link http://forum.3rail.nl/index.php?action=search2 gekeken ? Misschien staat daar iets bruikbaars tussen.
Re: beperkingen DDW
Lid sinds: 2016

Ik klooi eigenlijk maar wat aan

offline
Re: beperkingen DDW
dag Dick,
jouw link volgende krijg ik 'ongeldige zoekterm'
wat doe ik fout?

groet, Hans


Re: beperkingen DDW
Lid sinds: 2009

offline
Re: beperkingen DDW
Achter "Zoeken naar: " is het de bedoeling dat je je eigen zoekterm neer zet.  ;) Dus iets als DDW, dan vind je wel wat topics waar dat onderwerp aan bod komt.
Re: beperkingen DDW
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: beperkingen DDW
Precies , gewoon DDW invullen bij Zoeken Forum.
Re: beperkingen DDW
Lid sinds: 2016

Ik klooi eigenlijk maar wat aan

offline
Re: beperkingen DDW
Bedankt voor jullie meedenken.

Ik had de zoekfunctie al wel gevonden maar verwachtte een link naar een topic waar mijn vraag
ook al eens was behandeld. Momenteel verdiep ik mij in het draadje van Tilly. Dit zal nog wel even
duren, enorme berg info om door te nemen 8o 8o

Als bijlage nog even de huidige stand van mijn ruwbouw. De tafel met onderliggend schaduwstation en aanzet tot stationgebied er bovenop. Daarachter de dubbele klim/daalspiraal.
Er zal later nog een iets lagere tafel voor geplaatst worden met een meer industriele scenery en rangeergebied.
Eerst echter verder bouwen aan het stationsgebied met omliggende scenery. :D

groet, Hans