Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Ombouw Motorpost 33891 type ledprint en waarde weerstanden?

Gestart door Kemperbaan zondag 28 februari 2016, 18:25:04

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Ombouw Motorpost 33891 type ledprint en waarde weerstanden?
En dan nu, wat mij betreft, de laatste post in dit topic: hieronder het resultaat van de restauratie van de 'gevallen dame'. Een globaal plaatje van haar beste kant en een niets verhullende opname van de de opgelopen schade. Het is een onverkoopbaar exemplaar geworden, maar ik ben er tevreden mee, omdat het geheel toch nog redelijk toonbaar is geworden. Het was wel een kwestie van alle scherven en splinters bij elkaar zoeken, maar dan ben je ook een middag zoet met alles aan elkaar plakken. Gelijk maar gebruik gemaakt van de gelegenheid om twee machinisten toe te voegen aan deze 'hooligan' trein.

Iedereen bedankt voor meedenken en meeleven!

Dick

Re: Ombouw Motorpost 33891 type ledprint en waarde weerstanden?
Respect voor je inspanningen. Je hebt er ieder geval iets toonbaars van gemaakt. :)

Gr, Ben.

Re: Ombouw Motorpost 33891 type ledprint en waarde weerstanden?
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re: Ombouw Motorpost 33891 type ledprint en waarde weerstanden?
In Nederland is het rangeersein, zoals bekend, één wit of geel sein aan beide zijden van de lok.

In het filmpje hebben we te maken hebben met een Nederlandse lok, die op Duits terrein is.
Vrij logisch dat er dan voor een Duits rangeersein wordt gekozen, en naar mijn bescheiden mening ook verplicht...
In het grootbedrijf zijn de lampen zijn per stuk in- en uitschakelbaar.

M.v.g. Marcel