Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

hulp gevraagd

Gestart door wilma vialle maandag 15 februari 2016, 14:24:34

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
hulp gevraagd
wilma vialle
gast

hulp gevraagd
Hallo allemaal
Is er iemand op het forum die mij kan helpen met de verkoop van de treinen,huisjes en meer materiaal voor treinbaan??
Misschien is er iemand die bij mij (rijswijk )in de buurt woont en mij kan adviseren.
De baan was van mijn man die helaas is overleden, alles is afgebroken en keurig in kratten gedaan
Heb van alle treinen,loc,s ed rails de doosjes
Ik heb nu twee personen thuis gehad en die boden wel zo weinig dat ik nee heb gezegd
Hopende op reactie
Groetjes wilma vialle
Re: hulp gevraagd
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re: hulp gevraagd
Over het algemeen levert rails niet veel op. Kijk maar eens wat er hier wordt aangeboden en voor welke prijs. Realiseer je dat niet iedereen krijgt wat hij vraagt en je hebt een richting.
Huisjes leveren alleen iets (als in weinig) op als het netjes in elkaar is gezet. Dan nog krijg je meestal minder dan voor een ongebouwde bouwdoos van het gebouwtje.
Blijft over het rollend materieel. Mits origineel, in goede staat en met OVP (Originele VerPakking) kan daar best waardevol materieel tussen zitten. Afgaand op je vorige bericht (http://forum.3rail.nl/index.php?topic=60227.0) is het Nederlands uit de jaren '70. Spullen van enige waarde zijn bijvoorbeeld loc 3051 met nummertje 1211 op de zijkant, postrijtuig 4048 of personenrijtuig 4049 ZONDER NS-logo.
Verwacht geen gouden bergen, maar je beet laten nemen hoeft ook niet natuurlijk.

Maar goed, beter dat iemand met verstand van zaken er even naar komt kijken. Wie o wie?
Re: hulp gevraagd
Lid sinds: 2011

offline
Re: hulp gevraagd
ik heb u een persoonlijk bericht gestuurd
Re: hulp gevraagd
wilma vialle
gast

Re: hulp gevraagd
Hoi Jessie
IK ontvang mail maar volgens mij heb ik een storing of zo ik reageer wel maar denk niet dat jij ontvangt maar wil graag hulp en advies
Ik heb je net mijn mobiele nummer verstuurd zou graag willen weten of je die ontvangen heb
Groet wilma
Re: hulp gevraagd
Lid sinds: 2011

offline
Re: hulp gevraagd
nee die heb ik niet ontvangen
Re: hulp gevraagd
wilma vialle
gast

Re: hulp gevraagd
Dan maar even zo 06xxxxxxxxxx

Edit Herman05: Telefoonnummer verwijderd!