Hoi Veer,
ik zie toch wel een paar problemen in je plan:
Als je rechtsom op nivo nul wilt rijden moet je eerst een stukje "verkeerd spoor" rijden en dan pas kun je via de overloopwissels op het rechter spoor komen. Of ga je onderin op de plek van de 5217 een Engels wissel plaatsen?
De twee sporen bovenin liggen wel erg dicht bij elkaar. Ik zou dit eerst uitproberen of aan beide zijden nog een extra gebogen rail tussen het rechte stuk en de meegebogen wissels invoegen.
Je wilt met een 1200 en 5 ICR rijtuigen gaan rijden. Dan heb je al gauw zo'n 5*27 + 20 cm trein, dus 155 cm. Dat zijn 9 rechte rails. En dan reken ik nog niet de ruimte voor een omloopspoor. En in de gekozen opzet heb je niet één maar meerdere omloopsporen nodig omdat niet alle sporen alle richtingen kunnen bedienen. Het onderste "stationsspoor" kun je alleen maar bereiken vanaf de grote lus. In jouw station kom ik niet meer dan 8 rechte rails tegen...
Persoonlijk zou ik een aantal dingen drastisch wijzigen. De wissels op nivo 0 zou ik links plaatsen zodat het spoor omhoog van links naar rechts omhoog gaat. Op nivo 1 zou ik op de plaats waar nu het station ligt een 180 boog maken waarna het spoor omgaat naar een kopstation wat aan de rechterkant is gesitueerd. Na de boog een aftakking maken zodat je een rondje kunt maken op nivo 1. Het spoor voor je Lima trein kan nu een doorlopende lus worden, helemaal aan de buitenkant. Ergens op nivo 1 maak je dan een halte waar een overstap mogelijk is.
Op nivo 2 heb je voldoende ruimte voor een kopstation met lange sporen, omloopwissels en korte opstelpoortjes voor locs die een volgende dienst afwachten.
Maar het is natuurlijk jouw plan, dus kijk maar wat je met dit advies doet