Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

voordelen ecos tegenover de cs2/3

Gestart door wiebrand woensdag 03 februari 2016, 07:49:07

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
voordelen ecos tegenover de cs2/3
Wat zijn te voordelen en nadelen van de ecos tegenover de cs2/3.
Bedoel  de mogelijkheden  en bediening, wil een andere kopen heb nu een cs1/r
Re: voordelen ecos tegenover de cs2/3
Lid sinds: 2007

16 meter treintafel - Nederlandse modelbaan

offline
Re: voordelen ecos tegenover de cs2/3
Ik heb met beide geen ervaring, maar mocht je geautomatiseerd willen rijden met koploper, dan kun je geen CS gebruiken.

Re: voordelen ecos tegenover de cs2/3
Bedankt maar dat weet ik.
Re: voordelen ecos tegenover de cs2/3
Zie ===> klik
Re: voordelen ecos tegenover de cs2/3
Citaat van: wiebrand op woensdag 03 februari 2016, 07:49:07
Bedoel  de mogelijkheden  en bediening, wil een andere kopen heb nu een cs1/r

Eigenlijk moet je de vraag stellen: Waarom wil je een andere centrale kopen? Wat zijn je wensen en eisen? Dan kan je een vergelijk maken tussen de centrales die nu op de markt zijn. Dus vertel eens wat je wensen en eisen zijn...

Groet Ronald.
Re: voordelen ecos tegenover de cs2/3
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re: voordelen ecos tegenover de cs2/3
Het enige waarop je vooruitgaat is dat je een kleurenschermpje krijgt. Of dat een paar ?100,- waard is....
Re: voordelen ecos tegenover de cs2/3
Rij nu een cs1r vraag me alleen af wat cs2/3 meer kan aan mogelijkheden dat kleurenscherm is het prijs verschil niet waard.
Re: voordelen ecos tegenover de cs2/3
Zoals gezegd: niks
Een CS 1 Reloaded kan het zelfde als een ECOS 2
Zoals Wijbe opmerkt: enige gemis is een kleurenscherm
Re: voordelen ecos tegenover de cs2/3
Citaat van: wiebrand op vrijdag 05 februari 2016, 08:49:30