Totaal aantal stemmen: 259
Ik zweer bij k-rails, is minder speelgoed. Makkelijk in het gebruik en met kurk eronder veel stiller.
g rails
Citaat van: Ron op maandag 22 oktober 2007, 21:19:39g railsen waar is dat te verkrijgen ???de productendatabase van marklin kent g rails niet..............................
Citaat van: woodymax op maandag 22 oktober 2007, 21:21:12Citaat van: Ron op maandag 22 oktober 2007, 21:19:39g railsen waar is dat te verkrijgen ???de productendatabase van marklin kent g rails niet..............................gordijn rails
Verstokt M-rail rijder
Misschien handig om een poll hierover te starten?
C rail.Dat is veel makkelijker Groeten,Martin Nuij
Voor mij is het: C-rail Het materiaal wat ik nog heb: Overwegend C-rail.M-rails zijn niet meer van deze tijd: gestanst blik en uit produktie.De railasjes en verbindingslipjes zijn zwakke punten.K-rail is ook al wat gedateerd, zo is de railstaaf te hoog;vergelijk deze maar eens met de C-rail, bovendien heeft deze rail een moeilijke en lastige geometrie: zeer veel aanvullingsstukjes nodig bij wisselstraten, daarentegen is er wel een flexrail. De opmerking die eerder in het topic viel dat C-rail robuuster is waag ik te betwijfelen.Op K-rail kun je staan > let wel je voet zetten dus niet stampen(!) Op de C-rail durf ik mijn 86 niet te zetten. Wel kunnen de lipjes van oudere K-rail uitbuigen wat gevolg heeft voor goede stroomafname en goede onderlinge aansluiting. K-rail is wel aanbevelenswaardig voor modulebanen. Bovendien rijden de treinen er mooi en rustig over daar in doet deze rail niet onder op de C-rail!Ik had vroeger een grote baan met K-rails dus weet alle voor en tegens ook in relatie tot de C-rail.
had nog niet gestemd maar c-rails dus
Ik rij met C-rail,het beste wat er op de markt is voor digitale gebruikers.
schaduwstation Mparadebaan Kstation C