Ik ben nu bezig met alle zichtbare sporen te leggen in K-rails, want dat vind ik het allermooiste, zeker ook om straks te gaan ballasten. Ik vind het heel erg jammer dat M* de K rails niet verder door ontwikkeld en dat er niet nog een extra radius beschikbaar is tussen R2 (2231) en R4 (2241), en een buitenspoor bocht van de 2274. Dat is op te lossen met flexrail maar uiteraard blijft dat een berg werk als je een grote baan met flauwe bochten wil gaan leggen.
Verder zit er een foutje in de geometrie als je met de slanke kruiswissel gaat werken, maar ook dat is op te lossen met de flexrail. Een extra, nòg slankere wissel en slanke drieweg wissel zou ook heel gaaf in het assortiment zijn.
Ook de wisselaandrijvingen van de K rails blijken bij diverse mensen nogal wat te haperen, dus hier blijkt dat diverse mensen aanraden met servo's en servo decoders te gaan werken om ze aan te drijven. Voor mijn schaduwstation en klimspiraal gebruik ik C-rails, want dan heb ik daarvoor R2 en R3, wat lekker makkelijk werkt, en de wissels van C rails haperen (voorlopig) nog niet
Groeten Jake