Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

HSL lijn

Gestart door Olav woensdag 20 januari 2016, 11:41:23

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: HSL lijn
Lid sinds: 2015

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn eigen manier.

offline
Re: HSL lijn
Ik wacht nog even af met wat ik er van vind, vond de NS-Traxx ook helemaal niks toen ik hem voor het eerst zag (net een speelgoedtrein).
Maar ondertussen ben ik sterk van mening verandert er rijden er drie stuks hier in huis rond.  :D

Hartelijke groet,
Ragoem
Re: HSL lijn
Lid sinds: 2015

Hoe sneller, hoe mooier!

offline
Re: HSL lijn
Re: HSL lijn
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

offline
Re: HSL lijn
Als ik de Italiaanse versie met die van de NS vergelijk, dan ga ik de onze nog bijna mooi vinden. :D
In elk geval heeft de NS een betere keuze gemaakt met de vorm van de frontverlichting en is het een toonbeeld van rust vergeleken met die Italiaanse disco-trein, excuseer pop-trein. Wat een kleurenchaos!
Het valt me nu ook pas op, dat de band bij de ICNG die naar onderen/achteren loopt vanaf de voorruit eigenlijk zwart is en pas bij het eerste passagiersraam blauw wordt. Dat is ook geen mooie oplossing. 
Overigens vind ik de vorm van de trein op zich zelf wel best mooi, alleen de belijning kan (veel) beter.

Groet, Marc
Re: HSL lijn
Lid sinds: 2011

offline
Re: HSL lijn
Aha, excuus voor het maken van een nieuwe draad. De titel van dit topic geeft niet echt aan dat dit over de nieuwe intercity's zou gaan. Misschien iets aanpassen?

Over de mooiheid. Ik vind dit oprecht een mooie trein. Niet zo saai als elke andere die we hebben rijden. Een neus die net zo opvallend is als de hondekop. Die ik dan altijd wat minder mooi heb gevonden. Een echt spits snelheidsmodel zou het toch niet mogen worden want hard rijden gebeurt hier toch nauwelijks. Dit is een mooie middenweg.
Re: HSL lijn
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: HSL lijn
zo te zien zal de italiaanse verse sneller rijden die heeft tenminste nog wielen ben beniwud wat er bij ons onderkomt >:-D >:-D >:-D >:-D


en toch vind ik onze uitvoering wel wat hebben en mijn zoon vond het ook mooi

dus wie weet

we moeten maar zien hoe het gaat worden en of deze een beetje in elkaar blijft en niets onderweg verliest........


Gr  Ed
Re: HSL lijn
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: HSL lijn
Hopelijk brengt Märklin dit fraaie treinstel snel uit. :)
Re: HSL lijn
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2007

offline
Re: HSL lijn
Citaat van: eddyflame op woensdag 04 oktober 2017, 02:13:22
we moeten maar zien hoe het gaat worden en of deze een beetje in elkaar blijft en niets onderweg verliest........

Alsthom heeft wat meer ervaring met treinen die harder rijden dan AnsaldoBreda :-)

Citaat van: h0_miessie op woensdag 04 oktober 2017, 06:44:41
Hopelijk brengt Märklin dit fraaie treinstel snel uit. :)

Doe een voorstel aan de firma Marklin zou ik zeggen :)
Re: HSL lijn
Lid sinds: 2015

Hoe sneller, hoe mooier!

offline
Re: HSL lijn
Citaat van: h0_miessie op woensdag 04 oktober 2017, 06:44:41
Hopelijk brengt Märklin dit fraaie treinstel snel uit. :)
Ho ho ho... eerst een mooie set van de ICE-4! :P