Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

hulp gevraagd

Gestart door paul akkermans zaterdag 09 januari 2016, 00:38:53

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
hulp gevraagd
paul akkermans
gast

hulp gevraagd
Hoi Allemaal,
Ik ben pas begonnen met een baan aan te leggen maar ben er niet echt ervaren in, zoals waar de seinen moeten staan.
Mijn vraag is woont er iemand in de buurt van Breda (ik woon in Meerle net in Belgie  net onder Breda) die bereid is om te helpen met raad en daad.
Heb al een heleboel en een Helix gemaakt en alles in analoog M rail.
Hoop dat er iemand bereid is, gr. Paul
Re: hulp gevraagd
Lid sinds: 2012

Geen vertraging? Pak de modeltrein

offline
Re: hulp gevraagd
Hoi Paul,
Je zou mogelijk ook hulp (tips) kunnen krijgen/vragen via dit forum, door iets meer informatie en plaatjes weer te geven. Of gaat het duidelijk om 'fysieke' hulp?

groet, Gertjan
Re: hulp gevraagd
Lid sinds: 2013

offline
Re: hulp gevraagd
Hoi Paul,

Waar heb je hulp bij nodig? Meeste vragen zullen denk ik ook wel beantwoord kunnen worden via het forum.

Of zoek je echt fysieke Hulp bij de bouw van de baan en dus iemand die het voor kan doen?

Woon zelf niet in Breda of omgeving, maar zit wel met 5 minuten bij de Belgische grens. Ik ben eventueel wel bereid een keertje jouw kant op te komen. Maar zoals ik al zei, wat wil/verwacht je precies?
Re: hulp gevraagd
paul akkermans
gast

Re: hulp gevraagd
Hoi Ritual,
Ja dat is toevallig wij wonen ook 5 min van de grens maar dan onder Breda, nl in Meerle.
Leuk aan bod, en wat ik zou willen iemand die mij wat wegwijs kan maken waar seinen moeten staan en waarvoor.
Of samen ideen bekijken hoe je een baan zou leggen, het opp. van de baan is 366cmx244cm met een stuk eraan van 110x110 aansluitend.
Heb inmiddels al heeeeel veel rails,bovenleiding locs wagons etc., dus kan veel fantasie hier in kwijt.
Ieder geval geen baan met alleen maar rangeer sporen, wel een stuk of 5 a 6.
Dank voor je reactie en hoop dat je het ziet zitten zoals je schreef om een keertje langs te komen.
gr.Paul
Re: hulp gevraagd
paul akkermans
gast

Re: hulp gevraagd
Voor Ritual, vergeet mijn tel.nr. 00000000 gr.Paul

Edit Herman05: Telefoonnummer verwijderd. Graag per PB doorgeven.
Re: hulp gevraagd
Lid sinds: 2013

offline
Re: hulp gevraagd
Paul, ik zal je morgen even bellen
Re: hulp gevraagd
paul akkermans
gast

Re: hulp gevraagd
Hoi Petrus,
Lang geduurd maar ben niet goed bekend met de site en eindelijk weet ik hoe ik weer een bericht kan beantwoorden en plaatsen.
Zou graag op je aanbod ingaan om samen eens te brainstormen over het analoog "wereldje"?
Hier mijn mail adres, paul-lia[apestaart]telenet.be dat werkt mss wat makkelijker en sneller, gr. Paul.
Re: hulp gevraagd
paul akkermans
gast

Re: hulp gevraagd
Hoi Gertjan,
Ja fysieke hulp maar geen mental coach(HAHA).
Maar hoor graag van je, paul-lia[apestaart]telenet.be gr. Paul.
Re: hulp gevraagd
Gerrit-1959
gast

Re: hulp gevraagd
Hallo Paul,

Ik denk niet, dat het verstandig is je e-mailadres publiekelijk te vertonen. Mijn advies zou zijn: PB.