Je foto is zo klein dat ik niet kan zien wat er voor elektronisch spul op zit,
maar misschien heb je iets aan deze links:
http://www.stayathome.ch/decoder.htm#Pinbelegung (zoeken onder kopje Delta)
http://www.stayathome.ch/BR24_2.htmDe tekst legt uit dat er schakelingen zoals de 6090 zijn voor Allstrohm motoren (voor Delta), en decoders (vanaf 60901) voor DC-motoren. En dat er veel varianten zijn gemaakt.
En dan staat er onder Delta:
CiteerDelta Decoder werden verwendet, um Allstrommotoren anzusteuern, also Motoren mit Feldspule. Dazu besitzen diese Decoder drei Anschlüsse für den Motor: grün und blau für die Feldspule, und schwarz für den Motoranschluss (Rückleitung). Damit lassen sich also analog Modelle ohne Umbau des Motors auf Digital umrüsten.
Diese Decoder haben - technisch bedingt - keine Lastregelung. Die Beleuchtung lässt sich nicht getrennt ein- und ausschalten und die Helligkeit ist - wie im analog Betrieb - abhängig von der Geschwindigkeit. Die neuesten Delta-Decoder sind hier ein Ausnahme.
Ik heb zelf geen flauw benut van delta en digitaal, maar dacht eigenlijk dat analoog met een blauwe (of witte) analoge trafo optrek- en remvertraging niet anders zijn aan te sturen dan via de rails. En dat is precies wat in de quote staat.
In de jaren '80 waren er 2 soorten elektronische omschakelrelais (van allerlei merken) in de handel:
a. AC-anti-bokkensprong (alleen voor Allstrohm-loks)
b. AC- rijrichting-omschakeling (alleen voor DC-loks).
Nu is voor mij even de vraag hoe je die elektronische omschakelrelais blokjes wilt gaan gebruiken?